رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آبان ۱۴۰۱

بهترین روش اخذ اقامت دومینیکا و دریافت پاسپورت دومینیکا

اشتراک گذاری

موقعیت استراتژیک کشور دومینیکا در شرق دریای کارائیب و قوانین اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، این کشور را به یکی از بهترین کشور‌ها برای دریافت اقامت و پاسپورت دوم تبدیل کرده است. برنامه سرمایه‌گذاری در دومینیکا این فرصت را به سرمایه‌گذاران کشور‌های دیگر می‌دهد تا در مدت ۶ ماه اقامت و پاسپورت دومینیکا را بدون شرط حضور دریافت کنند. از طرف دیگر، محدودیت‌‌های تأمین منابع مالی دغدغه اصلی سرمایه‌گذاران در این مسیر است. به همین دلیل ما در تیم مشاوران شرکت مهاجرتی کنکاش تصمیم گرفتیم که در این مطلب کم‌هزینه‌ترین روش دریافت اقامت دومینیکا را به شما معرفی کنیم.

دومینیکا

روش‌های اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

کشور دومینیکا پتانسیل‌های گردشگری فراوانی دارد. دولت دومینیکا نیز با درک اهمیت جذب سرمایه‌های خارجی در رشد و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری دومینیکا، برنامه‌ای برای اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری تصویب کرده است. این برنامه‌ که از سال ۱۹۹۳ تصویب شده، هنوز به قوت خود باقی است و دولت دومینیکا مزایای خوبی برای سرمایه‌گذاران در این کشور در نظر گرفته‌ است. سرمایه‌گذاران به ۲ روش زیر می‌توانند در دومینیکا سرمایه‌گذاری کنند:
• کمک بلاعوض به صندوق تنوع اقتصادی (EDF) دولت دومینیکا: کمک مالی به دولت دومینیکا به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلار آمریکا
• سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا: سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰ دلار آمریکا در یکی از پروژه‌های تأیید شده دولت دومینیکا

با نگاهی به روش‌های اخذ اقامت دومینیکا متوجه می‌شوید که کمک بلاعوض به دولت دومینیکا کم‌هزینه‌تر از روش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت است. با‌این‌حال هزینه اولیه معیار خوبی برای انتخاب روش سرمایه‌گذاری نیست. شما باید حواستان به هزینه‌های جانبی هرکدام از این روش‌ها و شرایط منحصر‌به‌فرد خودتان نیز باشد. شرایط شخصی که به‌تنهایی درخواست اقامت دومینیکا را دارد با شرایط شخصی که اقامت دومینیکا را برای تمام اعضای خانواده می‌خواهد بسیار متفاوت است. به همین دلیل انتخاب کم‌هزینه‌ترین روش دریافت اقامت دومینیکا با شرایط شما ارتباط مستقیم دارد. مشاوران کنکاش می‌توانند در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را به شما بدهند تا بتوانید با‌توجه‌به شرایط خانوادگی و میزان دارایی خود بهترین تصمیم را بگیرید.

هزینه‌های جانبی اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در دومینیکا

هزینه بررسی پرونده برای متقاضی اصلی، هزینه بررسی پرونده برای افراد وابسته و هزینه صدور گواهی شهروندی از هزینه‌های جانبی اخذ اقامت دومینیکا هستند. دولت دومینیکا نسبت به سابقه کیفری افراد بسیار حساس است و قبل از صدور اقامت دومینیکا تحقیقات سخت‌گیرانه‌ای برای هرکدام از متقاضیان انجام می‌دهد. متقاضیان باید هزینه‌های این پروسه را نیز بپردازند تا پرونده آنها هرچه سریع‌تر به جریان بیفتد. در صورت عدم وجود سوءپیشینه یا سابقه کیفری، شما وارد پروسه اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری می‌شوید. اگر بخواهید برای افراد بیشتری درخواست اقامت دومینیکا را بدهید یا به‌ عبارت ‌دیگر افراد وابسته بیشتری داشته باشید، هزینه‌های جانبی شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

اقامت دومینیکا

هزینه‌های جانبی در هرکدام از روش‌های اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا تفاوت‌هایی باهم دارند. در ادامه هزینه‌های جانبی هر دو روش را بررسی کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید کم‌هزینه‌ترین روش دریافت اقامت دومینیکا را انتخاب کنید.

هزینه‌های کمک بلاعوض به دولت

متقاضیان برای اخذ اقامت دومینیکا از طریق کمک بلاعوض به دولت باید ۱۰۰٫۰۰۰ دلار آمریکا پرداخت کنند. این هزینه برای متقاضی اصلی است. در صورت اینکه شخص همراهانی با خود داشته باشد، هزینه‌های کمک بلاعوض به دولت به‌ صورت زیر است:

• پرداخت ۵۰٫۰۰۰ دلار آمریکا برای همسر متقاضی اصلی
• پرداخت ۲۵٫۰۰۰ دلار آمریکا برای هر فرد وابسته متقاضی اصلی
• پرداخت ۵۰٫۰۰۰ دلار آمریکا برای خواهر یا برادر متقاضی اصلی

اگر بخواهید با خانواده خود درخواست اقامت دومینیکا از طریق کمک بلاعوض به دولت را بدهید، باید هزینه‌های بالا را نیز به هزینه اصلی برنامه اضافه کنید.

هزینه های سرمایه گذاری در پروژه های مورد تایید دولت

متقاضیان باید مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰ دلار آمریکا را در یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند درخواست اقامت دومینیکا را بدهند. هزینه‌های جانبی این روش نیز با احتساب هزینه متقاضی اصلی و هزینه تعداد افراد خانواده متفاوت است. هزینه‌های جانبی اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا به‌صورت زیر است:

• پرداخت ۲۵٫۰۰۰ دلار آمریکا برای متقاضی اصلی
• پرداخت ۳۵٫۰۰۰ دلار آمریکا برای یک خانواده چهارنفره (متقاضی اصلی + ۳ فرد وابسته)
• پرداخت ۵۰٫۰۰۰ دلار آمریکا برای یک خانواده شش‌نفره (متقاضی اصلی + ۵ فرد وابسته)
• پرداخت ۷۰٫۰۰۰ دلار آمریکا برای یک خانواده هفت‌نفره (متقاضی اصلی + ۶ فرد وابسته)
• پرداخت ۵۰٫۰۰۰ دلار آمریکا برای همسر متقاضی اصلی و خواهر و برادر ۱۸ تا ۲۵ساله متقاضی اصلی
• پرداخت ۲۵٫۰۰۰ دلار آمریکا برای خواهر و برادر زیر ۱۸ سال متقاضی اصلی

تعداد افرادی که برای آنها درخواست اقامت دومینیکا می‌دهید تأثیر مستقیمی بر هزینه نهایی اخذ اقامت شما دارد؛ بنابراین می‌بینید که هزینه اقامت شما ممکن است زمین تا آسمان با هزینه اقامت فرد دیگری تفاوت داشته باشد.

مزایای سرمایه گذاری در دومینیکا در مقایسه با کمک بلاعوض به دولت

شاید بهتر باشد که چند مزیت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا را نسبت به کمک بلاعوض به دولت دومینیکا بدانید تا بتوانید راحت‌تر در مورد انتخاب روش‌های اخذ اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری تصمیم‌گیری کنید. مزیت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا به‌صورت زیر است:

• کسب سود حاصل سرمایه‌گذاری
• سهام‌دار شدن در یکی از پروژه‌های معتبر

پروژه‌های معتبر و اسم‌ و رسم داری در دومینیکا مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر نیز پروژه هتل هیلتون دومینیکا یکی از معتبرترین این پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری است. شما با سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون نه‌ تنها می‌توانید از سهام‌داران این هتل معروف شوید، بلکه سود حاصل از این سرمایه‌گذاری را نیز دریافت می‌کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید روش کم‌هزینه‌ای را برای اخذ اقامت دومینیکا انتخاب کنید، بهتر است مزایای دراز مدت هرکدام از این روش‌ها را در نظر بگیرید.

کم‌هزینه‌ترین روش اخذ اقامت دومینیکا با کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش نماینده فروش سهام پروژه هتل هیلتون دومینیکا در ایران است. مشاوران کنکاش شرایط شما را بررسی کرده و بهترین پیشنهاد را برای اخذ اقامت دومینیکا به شما می‌دهند. شرایط شما منحصر به ‌فرد است و باید تمام جوانب آن در نظر گرفته شود. به همین دلیل خیلی مهم است که قبل از هر نوع تصمیم‌گیری از مشاوران فعال در این حوزه مشورت بگیرید.
برای دسترسی به سایت به آدرس https://cankash.com مراجعه نمایید یا کلمه کنکاش دومینیکا را در گوگل جستجو کنید.
بیشتر بخوانید : اقامت پرتغال با خرید ملک

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *