جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تور استانبول نامی گشت؛ تضمین بهترین قیمت

تاریخ بروزرسانی :
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات روزهای پر شور و مملو از گردشگری را تجربه می‌کند و از آنجایی‌که این فصل به شکلی ایام “های سیزن” خرید تور استانبول به‌شمار می‌رود، قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می‌شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که این زمان‌ها را برای سفرشان انتخاب می‌کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان‌انگیز این فصل راهی تور استانبول می‌شوند.

استانبول تور استانبول نامی گشت؛ تضمین بهترین قیمت

یادتان باشد که تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی‌ها برای مسافران ایرانی به‌حساب می آید و اینکه این تاریخ‌ها همیشه جزو پرفروش‌ترین تورهای این مقصد است. در نهایت شما علاقه‌مندان با کسب اطلاعات کافی از قیمت تور استانبول نامی گشت در وبسایت این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز را بدست خواهید آورد.
حالا شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که چرا در سال‌های اخیر استانبول انقدر به مقصدی محبوب برای مسافران تبدیل شده است؟ خوب در جواب باید بگوییم که این سرزمین جذاب این روزها به شهری پرطرفدار برای گشت‌وگذار و خرید کردن بدل شده است و از آنجایی‌که این کشور مابین ۳ دریای سیاه، مدیترانه و اژه قرار دارد، باعث شده است که در جذب گردشگران ساحلی یک امتیاز عالی و منحصر‌به‌فرد برای این شهر به‌شمار برود.

استانبول 1 تور استانبول نامی گشت؛ تضمین بهترین قیمت

مهم‌ترین دلیل محبوبیت استانبول برای مسافران ایرانی، این است که خوشبختانه ما برای سفر به ترکیه به ویزا توریستی احتیاج ندارند و بدون دردسر اخذ ویزا در کمترین زمان این امکان را دارند که تور استانبول را خریداری کنند. دلیل دیگر آن وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید و نزدیکی از نظر مسافت، خلق‌و‌خو و فرهنگ نزدیک آنها به ماست.
تورهای نامی گشت می‌تواند شما را به هر آنچه که از یک سفر ایده‌آل در شهر استانبول انتظار دارید را به‌شما هدیه دهد؛ چرا که با برنامه‌ریزی صحیح تمام روزهای شما را طوری تنظیم می‌کند که به خرید، گشت‌و‌گذار و تفریح‌تان برسید. یادتان باشد که تفریحات و دیدنی‌های این مقصد تمامی سلیقه‌ها را در هر سنی پوشش می‌دهد و شما با هر سلیقه و بودجه‌ای، می‌توانید جهت رزرو تور استانبول اقدام کنید.
راستی با نزدیک شدن به بازه زمانی‌های شلوغ استانبول، شما مسافران امکان پیش فروش تورهای استانبول را دارید که برخی از آژانس‌های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت ایرانیان که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را زودتر از موعد “های سیزن” پیش فروش می‌کنند.
راستی حواستان باشد برای خرید ارزان و به‌صرفه تورهای مسافرتی به مقصد استانبول، ساعات پروازی و ایرلاین‌‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. مهم است بدانید که از تمامی شهرهای ایران به سمت استانبول پروازهای غیر مستقیم نیز وجود دارد! اما نرخ پروازهای غیرمستقیم تقریبا ۱.۵ برابر قیمت بلیط پروازهای مستقیم برایتان تمام می‌شود؛ بنابراین در این حالت پرواز مستقیم برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر و ارزان خواهد بود.

استانبول 2 تور استانبول نامی گشت؛ تضمین بهترین قیمت

نکته: در سفر با تور استانبول، قیمت بلیط ایرلاین‌‌های خارجی از هزینه بلیط ایرلاین‌های ایرانی بیشتر است.
موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که بعضی از شما مسافران در سفر فکر می‌کنید که هزینه‌های سفر در کنار کیفیت خوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما بدانید که همیشه یک سفر پر‌هزینه به معنای یک سفر با‌کیفیت و مناسب نیست! امکان دارد شما با یک انتخاب درست در تور مسافرتی‌تان یک سفر ارزان را تجربه کنید که از یک تور استابنول گران با کیفیت‌تر باشد. در نهایت این موضوع رابطه مستقیم با انتخاب مقصد، تور مسافرتی شما و آژانس هواپیمایی معتبری است که شما انتخابش می‌کنید، چون شما باید آژانس مسافرتی را انتخاب کنید که با سابقه درخشان، کارکرد متفاوت و ارائه بهترین تورهای مسافرتی استانبول را در کنار کیفیت خوب بتواند سفری رضایت بخشی را برای شما بسازد.
به همین دلیل ما آژانس مسافرتی نامی گشت را به شما مسافران معرفی می‌کنیم، چرا‌که این مجموعه گردشگری موفق به‌عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ترکیه در ایران توانسته لیستی از بهترین و باکیفیت ترین تورهای مسافرتی استانبول را به مسافران خود در پکیج‌های متنوعی ارائه دهد.
همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری، مهاجرت و… دارد، همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه‌آخری استانبول را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل‌های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه نماید.

سخن پایانی

شما کاربران عزیز می‌توانید در مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان، متنوع‌ترین قیمت تور استانبول با شرایط و خدمات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت‌ها، بهترین تور را با توجه به شرایط و معیارهای خود انتخاب نمایید. در نهایت، برای رزرو تورهای ارزان و لحظه‌آخری استانبول می‌توانید علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com با کارشناسان این مجموعه نیز جهت اطلاع از لیست قیمت تورهای این مقصد با شماره تلفن تماس بگیرید و تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد