رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برگزاری جمعه بازار تمبر در ساختمان موزه ارتباطات

تاریخ بروزرسانی :
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ – خبرگزاری میراث فرهنگی: جمعه بازار تمبر به موزه ارتباطات منتقل می شود. رئیس شورای تمبر با اعلام این خبر تصریح می کند: قصد داریم از کلکسیونرهای تمبر و علاقمندان این رشته که در جمعه بازار تمبر حضور دارند، دعوت کنیم تا جمعه بازار را در ساختمان موزه ارتباطات برگزار کنند.

علی اکبر نصرآبادی، رئیس شورای تمبر در گفت و گو با خبرگزاری CHN می گوید می خواهیم با دعوت از کلکسیونرها و تمبر فروش ها و علاقمندانی که روزهای جمعه پشت ساختمان موزه تمبر جمع می شوند، دعوت کنیم تا به ساختمان موزه تمبر بیایند و بازار تمبر را به موزه ارتباطات انتقال دهیم.

نصرآبادی که رئیس موزه ارتباطات نیز هست یکی از اصلی ترین این برنامه های خود را راه اندازی بازار تمبر در ساختمان موزه پست عنوان می کند و می گوید: «قصد داریم بازار تمبر را در قسمتی از ساختمان موزه ارتباطات راه اندازی کنیم. بازار تمبر روزهای جمعه پشت ساختمان موزه برگزار می شود و کلکسیونرها و علاقمندان به تمبر در کوچه و کنار خیابان هستند. این وضعیت در شان این دوستان و کشور نیست».

به گفته نصرآبادی واعظی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات نیز از این بابت ناراحت است. او تصریح می کند: من در ابتدای راه اندازی موزه در سال ۶۹ برنامه داشتم بازار تمبر را راه اندازی کنم اما عمر خدمتی ام کفاف نداد. الان فرصتی پیش آمده تا از کلکسیونرها و کسانی که در کار تمبر هستند، بخواهیم به داخل ساختمال موزه بیایند تا بازار تمبر با وضع آبرومندی آغاز به کار کند».

IMAGE635342136692559977 برگزاری جمعه بازار تمبر در ساختمان موزه ارتباطات

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *