جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازدید نظارتی از دفاتر مسافرتی و تاسیسات گردشگری قم

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ شهریور ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۰۹- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از بازدید ۳۸۷ مورد اماکن اقامتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، عیسی رضایی با ارایه گزارشی از عملکرد تیم‌های نظارتی طی پنج ماهه سال جاری اظهار کرد: چهار تیم نظارتی از جمله نظارت از واحدهای پذیرایی، واحدهای اقامتی، دفاتر مسافرتی و تاسیسات گردشگری این تعداد بازدیدها را انجام داده‌اند. بازدیدها به صورت هفتگی و روزهای زوج صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نظارت از هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و واحدهای اقامتی موقت گفت: ۴۲ مورد بازدید از هتل‌ها، ۱۱۲ مورد از واحدهای اقامتی، ۳۰ مورد بازدید از هتل آپارتمان‌ها و ۶۲ مورد بازدید از مهمانپذیرها انجام گرفته است.

رضایی افزود: همچنین ۶۱ مورد بازدید از واحدهای پذیرایی، سه مورد از سفره خانه‌های سنتی و ۲۱ مورد بازدید از مجتمع‌های گردشگری رفاهی توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به هتل‌ها ۲۰ مورد تذکر و دو مورد اخطار، به واحدهای اقامتی موقت ۷۵ مورد تذکر و ۱۵ مورد اخطار، به هتل آپارتمان‌ها ۲۰ مورد تذکر و یک مورد اخطار، به مهمانپذیرها ۴۰ مورد تذکر و ۹ مورد اخطار ، به واحدهای پذیرایی بین راهی ۴۲ مورد تذکر و دو مورد اخطار و به مجتمع‌های گردشگری رفاهی ۹ مورد تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۱ مورد تشویقی به واحدهای اقامتی و پذیرایی به علت ارایه خدمات شایسته به زائران داده شد و از خدمات آنان تقدیر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی قم، با بیان اینکه در استان قم ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی فعال هستند گفت: ۱۹ مورد بازدید از این دفاتر صورت گرفته است که سه مورد تذکر داده شد.

وی افزود: مسافران در صورت ارایه انتقادات و پیشنهادات خویش در خصوص واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری می توانند با شماره ۳۷۶۰۳۴۱۴ تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مباحث را مطرح کنند تا کارشناسان این اداره رسیدگی کنند.

813 بازدید نظارتی از دفاتر مسافرتی و تاسیسات گردشگری قم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *