رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ آبان ۱۳۹۲

انتخاب سرعین به‌عنوان پایلوت گردشگری درمانی کشور

لینک این مطلب کپی شد!

معاون رییس‌جمهوری و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سرعین را به عنوان پایلوت گردشگری درمانی کشور معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از فرمانداری سرعین، «محمدعلی نجفی» معاون رییس‌جمهوری و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشستی در تهران افزود: سرعین با رشد شگرفی که در صنعت گردشگری داشته فراتر از حد انتظار پیشرفت داشته است.

وی با بیان این‌که باید به زیر ساخت‌ها هم‌چنین بحث توریست‌درمانی این شهر توجه ویژه‌ای داشته باشیم، در ادامه درباره‌ی گردشگری سلامت نیز گفت: هرچند کشور مقصد گردشگران سلامت است اما به‌دنبال استفاده‌ی مطلوب از این بخش هستیم.

معاون رییس‌جمهوری و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این‌که به دنبال یک برند و شعار گردشگری هستیم، افزود: براین اساس کمیته‌ای تشکیل شده است تا یک برند و شعار کارشناسی شده به ما ارایه کند و ما از این طریق کار را ادامه دهیم.

نجفی ادامه داد: گردشگری بدون صرف بودجه‌های اولیه رونق نمی‌گیرد، دولت باید امکانات و شرایطی را فراهم کند سپس بخش خصوص را فرا بخواند.

وی در خصوص همکاری‌های مشترک با دستگاه‌هایی که عملکرد مکمل گردشگری دارند، یادآور شد: می خواهیم با ۱۲ ارگان، کمیته‌ی مشترک گردشگری تشکیل دهیم.
444-54 انتخاب سرعین به‌عنوان پایلوت گردشگری درمانی کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *