رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ شهریور ۱۳۹۴

افزایش تردد ۶.۵ درصدی در راه ها/ محدودیت های تردد در برخی محورها

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۱۹-به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز مدیریت راه های کشور، با توجه به آغاز روزهای پایانی هفته، در حال حاضر به استثنای برخی از محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یکهزار و ۵۸۱ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد افزایش داشته که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد بوده است.
براساس این گزارش، اوج تردد در راه های مواصلاتی بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح انجام شده که هموطنان می توانند با آگاهی از این مساله ساعات مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنند.
طبق ثبت دستگاه های تردد شمار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این مدت آزادراه کرج – قزوین، آزادراه کرج – تهران ، آزادراه تهران – کرج ، آزادراه قزوین – کرج ، تهران – پاکدشت، پاکدشت – تهران، تهران – شهریار، آزادراه قم – تهران، شهریار- تهران و کرج – ماهدشت بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
مرکز مدیریت راه های کشور به تمام هموطنان توصیه کرده که برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روزهای پایانی هفته گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ روز ۱۸ شهریور ماه الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۰/۰۶/۹۴ از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است و موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
یاسر خالدی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۰/۰۶/۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۲۱/۰۶/۹۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه مورخ ۲۰/۰۶/۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۲۱/۰۶/۹۴ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
وی افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی در محور کندوان ( انواع تریلر، کامیون و کامیونت) ممنوع بوده و در محور نیز هراز تا اطلاع بعدی تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰/۰۶/۹۴ ممنوع شده است.
به گفته وی، تردد همه تریلرها از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۶/۹۴ و از ساعت ۰۶:۰۰الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۰/۰۶/۹۴ از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور فیروز کوه ، ممنوع خواهد بود.
همچنین تردد تمام کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۰/۰۶/۹۴ از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.
در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، تعیین شده است، اما تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.
براساس این گزارش، محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای در آزادراه تهران -کرج – قزوین آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین ( باند جنوبی) تا ۲۴ شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۵ به غیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت ، حدفاصل پل حصارک تا تیر ۲۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین ( باند شمالی) نیز تا ۲۴ شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ به غیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل تیر ۲۰۰ تا پل حصارک تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
همچنین آزادراه تهران ـ قم تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر سه شنبه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی حدفاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور( یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام خواهد شد.
در محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم واقع در استان های تهران و مازندران از پنجم تا ۳۰ مهرماه ۹۴ به دلیل اجرای عملیات کارگاهی و ایمن سازی تونل مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان عملی خواهد بود.
محور میانه – زنجان واقع در استان آذربایجانشرقی تا ۲۹ شهریور ۹۴ ساعت ۷ تا ۲۰:۲۰ به دلیل اجرای عملیات سرامیک دیواره تونل حدفاصل کیلومتر ۱۰ تا ۱۱ مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر تونل انجام خواهد شد.
در بزرگراه تهران ـ فیروزکوه واقع در استان تهران روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.
محور هراز روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه، بعد از ظهر سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.
همچنین در همین محور ( کندوان) روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته شب ها از ساعت ۲۴ تا ۱۵ به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات بهسازی سیستم های روشنایی و تهویه و ایمن سازی تونل کندوان ، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر تونل انجام می شود.
1061 افزایش تردد 6.5 درصدی در راه ها/ محدودیت های تردد در برخی محورها

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *