رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ مهر ۱۳۹۲

افتتاح چندین پروژه گردشگری در کهکیلویه و بویراحمد

لینک این مطلب کپی شد!

مسئول روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی همزمان با سومین روز هفته گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سیدحمید موسوی‌اصل با اشاره به برنامه‌های مختلف و متنوعی که در هفته گردشگری در حال انجام است، اظهار کرد: صبح امروز و همزمان با سراسر کشور زنگ ملی گردشگری در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: فردا و همزمان با سومین روز از هفته گردشگری چندین پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی از افتتاح هتل آریوبرزن یاسوج به عنوان یکی از پروژه‌های افتتاحی نام برد و افزود: این هتل سه ستاره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است که با افتتاح آن بخشی از نیاز مرکز استان به هتل مرتفع خواهد شد.
موسوی‌اصل، افتتاح مجتمع تفریحی و گردشگری خورشید را نیز گامی مهم در جذب گردشگرهای داخل و خارج از استان دانست و افزود: این مجتمع نیز بوسیله بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.
مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از کلنگ زنی پروژه‌های تله کابین یاسوج و سی سخت خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از تله کابین یاسوج حدود ۱۵ میلیارد تومان و تله کابین سی سخت بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه پروژه تله کابین یاسوج و سی سخت با حضور بخش خصوصی انجام خواهد شد بیان کرد: قطعا افتتاح و بهره‌برداری از این تله کابین‌ها نقش مهم و حیاتی در جذب توریسم برای استان باشند.
موسوی‌اصل، کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های گردشگری متعددی دانست و افزود: بی شک با تقویت زیرساخت‌های لازم در این زمینه می‌توان کهگیلویه و بویراحمد را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرد.
وی، قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد در شاهراه ارتباطی جنوب به شمال و نیز تنوع آب و هوایی این استان را از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگر عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های تاریخی و میراث مادی و معنوی کم نظیر هر یک می‌توانند زمینه‌ای مهم برای جذب گردشگر برای استان باشند.kohkiloyeh2 افتتاح چندین پروژه گردشگری در کهکیلویه و بویراحمد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *