جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ارسال اطلاعات گردشگری استان مرکزی به صورت بلوتوث

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ اسفند ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ – دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی از ارسال اطلاعات گردشگری این استان به صورت بلوتوث به بازدیدکنندگان موزه‌ها در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی، سید محسن رحمتی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار اقدام به خریداری سیستم بلوتوث برای موزه‌های سطح شهر اراک کردیم که طی آن تمام اطلاعات گردشگری اماکن تفریحی، خدماتی و رفاهی استان به صورت بلوتوث به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین از طریق این دستگاه نقشه شهرها، موسیقی سنتی، اطلاعات سوغات و صنایع دستی به تلفن همراه بازدیدکنندگان ارسال می‌شود.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی در ادامه از برپایی سفره هفت سین در سطح موزه‌ها خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری کارگاه‌های زنده خوشنویسی، پخش موسیقی سنتی و همچنین نقالی و چاوش‌خوانی در ایام فاطمیه، برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی و مذهبی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام نوروز است.
رحمتی اهداء ۹۳ هدیه نفیس به ۹۳ نفر از اولین مسافران ورودی به استان، توزیع اقلام تبلیغاتی، چاپ بنر به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها، اماکن تفریحی، برگزاری ۶ نشست با اعضای دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، توجه به زیباسازی و مبلمان شهری، تهیه سی‌دی‌های صوتی از جاذبه‌های گردشگری، معرفی صنایع دستی و نواهای کودکانه را از دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز عنوان کرد.
32 12 ارسال اطلاعات گردشگری استان مرکزی به صورت بلوتوث

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *