رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ فروردین ۱۳۹۳

سفره های هفت سین ایرانی در پایتخت ترکیه به نمایش گذاشته شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۲ – آنکارا – ایرنا – سفره های هفت سین ایرانی در نمایشگاه بین المللی دانشگاه ˈحاجت تپهˈ آنکارا با استقبال بسیار علاقه مندان به نمایش در آمد .

به گزارش روز جمعه ایرنا ، در این نمایشگاه کشورهای ایران ، قرقیزستان ، قزاقستان ، ازبکستان ، مغولستان ، جمهوری آذربایجان و بخش ترک نشین قبرس آثاری از آیین های خود را به هنگام فرا رسیدن فصل بهار و برگزاری جشن های نوروزی به نمایش گذاشتند.

شماری از ایرانیان مقیم آنکارا نیز سفره های هفت سین زیبایی را به در این نمایشگاه که در سالن بین المللی دانشگاه حاجت تپه آنکارا برگزار شد ، به نمایش گذاشتند که مورد استقبال بسیار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت.

افزون بر آن در خلال برگزاری این نمایشگاه ، بروشورهایی از آثار تاریخی ایران بین بازدید کنندگان توزیع شد.

براساس این گزارش ، در خلال برگزاری این نمایشگاه ، ˈ مرشد ابوالفضل ورمزیار ˈ به همراه مرشد ˈ علی ناری ˈ به شاهنامه خوانی به زبان های فارسی و انگلیسی پرداختند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

به سه نفر از افرادی که زیباترین سفره های هفت سین را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند، جوایزی اهدا شد.

افزون بر آن نمایشگاهی نیز از آثار و صنایع دستی کشورهای ایران ، قرقیزستان ، تاجیکستان و افغانستان امروز در شهر ˈاسکی شهیرˈ ترکیه به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه که تا جمعه هفته جاری دایر خواهد بود، افزون بر به نمایشگاه گذاشتن صنایع دستی ایران ، سفره هفت سین ایرانی نیز به نمایش گذاشته شده است.

81096351-5583386 سفره های هفت سین ایرانی در پایتخت ترکیه به نمایش گذاشته شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *