رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آذر ۱۳۹۳

اهدای جایزه “صنایع دستی و هنرهای سنتی” در جشنواره سینماحقیقت

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۹/۱۰-در بخش جنبی هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، به منظور ترویج و شناخت بیشتر این حوزه، به بهترین فیلم‌های مستند با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی جوایزی اهدا خواهد شد.

این بخش ویژه جشنواره که با مشارکت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی برپا شده، سه دیپلم افتخار و جایزه به بهترین فیلم های مستند با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی اهدا خواهد شد.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان جهت شرکت در این بخش می‌بایست تا روز شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir تکمیل نموده و آثار مستند خود با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول ارائه کنند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

1151 اهدای جایزه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *