رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آذر ۱۳۹۳

راه‌اندازی رشته‌های جدید در حوزه میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۰-ایجاد رقابت سالم برای افزایش کارایی در حوزه آموزش بین بخش‌های دولتی و خصوصی با توجه به مسائل اشتغال‌زائی در ایجاد رشته‌های جدید، بالا بردن سطح بهره وری و استفاده از اساتید مجرب از جمله سیاست‌های جدید موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای ارتقای کیفی آموزش است.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کابردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از مرکز جهانگردی ۳ به حمایت همه جانبه از مراکز بخش خصوصی و دعوت به مشارکت فعال این مراکز در فعالیت‌های آموزشی موسسه چون طرح ایده‌های جدید آموزشی، طراحی رشته‌های جدید مورد حمایت موسسه و تدوین سرفصل‌های دروس از طریق مشارکت در کارگروه‌های مربوطه تاکید کرد.

شهرود امیرانتخابی با تاکید بر واگذاری تصدی‌گری‌ها در حوزه آموزش به بخش خصوصی و لزوم افزایش سهم این بخش در فعالیت‌های آموزشی مورد ماموریت موسسه آموزش عالی، گفت: رعایت استانداردهای کیفی آموزش مراکز بخش خصوصی، راه‌اندازی رشته های جدید در ۲ حوزه دیگر یعنی میراث فرهنگی و صنایع دستی با حمایت همه جانبه موسسه انجام می‌شود.

وی فضای حاکم بر مناسبات بین‌المللی و تعامل دولت تدبیر و امید در نظام بین‌المللی از یک سو و تاکید رئیس جمهور بر رونق صنعت گردشگری از سوی دیگر را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه دانست .

امیرانتخابی آموزش را رکن اصلی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: ایجاد رقابت سالم برای افزایش کارایی در حوزه آموزش بین بخش‌های دولتی و خصوصی با توجه به مسائل اشتغال‌زائی در ایجاد رشته‌های جدید، بالا بردن سطح بهره وری و استفاده از اساتید مجرب از جمله سیاست‌های جدید موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای ارتقای کیفی آموزش است.
1152 راه‌اندازی رشته‌های جدید در حوزه میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *