رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ بهمن ۱۳۹۳

آماده پذیرایی از تمام تورهای گردشگری کشورهای جهان هستیم

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۱-به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،’ وجه الله خدمتگزار’ روز چهارشنبه در دیدار با ‘جولیو هاز’ سفیر سوئیس در ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل احترام متقابل آماده توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با تمام کشورهای دنیاست.

وی به ظرفیت های مناسب خراسان جنوبی در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: این استان در بحث محصولات استراتژیک کشاورزی، معادن، بازارچه های مرزی، صنایع و گردشگری دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی است که می تواند زمینه های مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری و جذب توریسم ایجاد کند.

وی خراسان جنوبی را دانشگاهی ترین استان کشور دانست و تصریح کرد: وجود مفاخر و مشاهیر فراوان در این استان نشان دهنده جایگاه واقعی علم و ادب در میان مردمان این دیار است.

وی ایران را کشوری تاریخی با سابقه دیرینه تمدن دانست و افزود: ایران از حیث تاریخی و از بعد سرزمینی دارای بهترین و بیشترین ظرفیت ها و پتانسیل ها است که می تواند در زمینه های مختلف موردتوجه گردشگران و سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذاران و گردشگران سوئیسی قرار گیرد.

وی به امنیت پایدار موجود در ایران اشاره کرد و گفت: ایران به عنوان یک کشور چهار فصل می تواند زمینه های بسیار خوبی برای جذب گردشگر فراهم کند.

خدمتگزار، به شرایط فعلی ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: اگر برخی کشورهای غربی ندای حق طلبانه ایران را بشنوند می توانند ایران را به عنوان یک کشور مقتدر در کنار خود داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : ایران خواهان صلح، امنیت و آرامش در تمامی کشورهای دنیاست و جنگ، ناامنی و تروریست را به هر شکلی که در دنیا به وقوع بپیوندد محکوم می کند.

422 آماده پذیرایی از تمام تورهای گردشگری کشورهای جهان هستیم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *