جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آبشار خریم سوادکوه

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ دی ۱۴۰۱

آبشار خریم یکی از آبشارهای زیبا در منطقه سوادکوه می باشد. این آبشار در نزدیکی سد دریاچه لفور در فاصله ۱۰ دقیقه ای پارک جنگلی آذررود قرار دارد. آبشار فصلی خریم دارای مسیری آسان برای خانواده ها و خردسالان می باشد که خاطرات طبیعت گردی خود را در منطقه سوادکوه تکمیل نمایند. یک حوضچه زیبا با عمق نهایتا یک متر در زیر پای آبشار وجود دارد که محل مناسبی برای پیک نیک و آب تنی گردشگران است. در روزهای بارانی دسترسی به آبشار کمی مشکل می شود که بهتره برنامه سفرتان را در روزهای غیر بارانی تنظیم کنید.

آبشار خریم دقیقا در ورودی روستای بورخانی و جاده ای آسفالته واقع شده که با ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پیاده روی می توانید به آن دست پیدا کنید. همراه داشتن کفش مناسب محیط های آبی و جنگلی، مقداری مواد خوراکی همراه با پلاستیک های زباله برای حفاظت از محیط زیست در این سفر الزامی است.

 خریم سوادکوه e1673880847941 آبشار خریم سوادکوه

نکات و لوازم پیشنهادی برای رفتن به آبشار خریم

از آنجا که آبشار خریم در منطقه ای جنگلی می باشد پیشنهاد می کنیم وسایلی همچون موبایل , وجه نقد , کارت بانکی , کفش کوهنوردی , زیرانداز , عینک و کلاه آفتابی , کوله پشتی , آب آشامیدنی , پاور بانک , وعده های غذایی , پلاستیک زباله , لباس اضافه همراه خود داشته باشید . این آبشار نزدیک به روستای بورخانی در ۳۰۰ متری- سد البرز در ۸۰۰ متری – منطقه حفاظت شده شیرگاه در ۳ کیلومتری می باشد.

 خریم e1673880827669 آبشار خریم سوادکوه

نحوه دسترسی به آبشار خریم

آدرس:مازندران، سوادکوه، دریاچه سد لفور، روستای بورخانی

آبشار خریم سوادکوه 1 آبشار خریم سوادکوه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *