رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ بهمن ۱۳۹۲

تمام آنچه مشتریان نوروزی قطار باید بدانند!

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ – گروه گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد – قطار یکی از امن‌ترین وسایل حمل‌ونقل و سفر است و برای مسیرهای طولانی و زمانی که قرار است همزمان از مناظر اطراف و زیبایی‌های آن لذت برد درواقع بهترین آنها است.
اولین وسیله حمل‌ونقلی است که در ایران ورود پیدا کرد و با پیشینه کهن خود همچنان اصالتش را حفظ کرده و می‌بینیم که سالانه در پیک‌های سفر تعداد قابل ملاحظه‌ای از مسافران با این وسیله حمل‌ونقلی به مسافرت می‌روند. به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، ‌ساعت شروع پیش‌فروش بلیت اینترنتی قطارهای نوروزی از ساعت ۲۴ روز ۲۶/۱۱/۹۲ به ساعت ۲۰ تغییر یافته است، بنابراین پیش‌فروش بلیت کلیه قطارهای مسافری برای حرکت‌های ۲۵/۱۲/۹۲ لغایت ۱۵/۰۱/۹۳ (نوروز ۹۳) به شرح ذیل انجام خواهد شد:
۱- محورهای آذربایجان، شمال، شمالغرب و قطارهای کمربندی مسیرهای ذکر شده از ساعت ۲۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۲/۱۱/۲۶ انجام خواهد شد.
۲- محورهای جنوب، جنوب شرق، هرمزگان، اصفهان و قطارهای کمربندی مسیرهای ذکر شده از ساعت ۲۰:۰۰ روزیکشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۲۷ انجام خواهد شد.
۳- محور خراسان، نیشابور، خواف و طبس از ساعت ۲۰:۰۰ روزدوشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۲۸ انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، قطارهایی که بلیت آنها با تخفیف به متقاضیان سفر در نوروز عرضه می‌شود به این شرح است:
حدفاصل ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه ۹۲ با ۲۵ درصد تخفیف شامل مسیر مشهد- تهران قطارهای تندروی پردیس به شماره ۳۷۳، ۳۷۵ و ۳۷۷ است.
این تخفیف همچنین شامل قطار دو طبقه صبا به شماره ۳۸۱، قطار دوطبقه صبا مشهد – شاهرود به شماره ۳۲۷ سالن‌های دانمارکی از قطار نیشابور- تهران به شماره ۳۵۵، قطار دوطبقه صبا شاهرود- تهران به شماره ۹۵۱ می‌شود.
طبق این گزارش، حدفاصل ۲۶ اسفند ۹۲ تا اول فروردین۱۳۹۳ از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای قطار دانمارکی مشهد- تهران به شماره ۳۵۱، قطار دانمارکی و اتوبوسی ساری- تهران به شماره ۲۱۹ همچنین قطار اتوبوسی تربت – تهران به شماره ۳۵۵ (با ۲۵ درصد تخفیف) اعمال می‌شود.
علاوه براین قطارهای اتوبوسی مشهد- تهران به شماره‌های ۳۷۹، ۳۶۵، ۳۷۱، ۳۴۹، ۳۶۱، ۳۲۳، ۳۶۳ و ۳۴۷ (با ۳۰ درصد تخفیف)- سالن‌های دانمارکی از قطارهای مشهد- سمنان به شماره ۳۲۵ و خواف – تهران به شماره ۳۵۷ (با ۲۰ درصد تخفیف) مشمول این تخفیف می‌شوند.
در این گزارش آمده است، حدفاصل ۲۵ اسفندماه ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ با ۲۰ درصد تخفیف قطار مراغه- تهران به شماره ۴۲۱ را شامل می‌شود.
حدفاصل ۹ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف مربوط به قطار دانمارکی تهران- مشهد به شماره ۳۵۰ و قطار اتوبوسی تهران- تربت به شماره ۳۵۴ (با ۲۵ درصد تخفیف) – قطارهای اتوبوسی تهران- مشهد به شماره ۳۷۸، ۳۶۴، ۳۷۰، ۳۴۸ و ۳۶۰ (با ۳۰ درصد تخفیف)- سالن‌های دانمارکی از قطارهای سمنان- مشهد به شماره ۳۲۴ و تهران- خواف به شماره ۳۵۶ (با ۲۰ درصد تخفیف) است.
تاریخ‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۳۰ درصد تخفیف شامل قطار اتوبوسی تهران- مشهد به شماره ۳۲۲می شود.
حدفاصل تاریخ‌های ۱۳ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ با ۲۵ درصد تخفیف شامل مسیر تهران- مشهد قطارهای تندروی پردیس به شماره‌های ۳۷۲، ۳۷۴ و ۳۷۶، همچنین قطار دوطبقه صبا به شماره ۳۸۰ و قطارهای اتوبوسی به شماره‌های ۳۶۲ و ۳۶۴ قطار دوطبقه صبا تهران- شاهرود به شماره ۹۵۰ قطار دوطبقه صباشاهرود- مشهد به شماره ۳۲۶ سالن‌های دانمارکی از قطار تهران- نیشابور به شماره ۳۵۴ قطار دانمارکی و اتوبوسی تهران- ساری به شماره ۲۱۸ می‌شود. در نهایت این گزارش می‌افزاید: سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با شماره ۱۵۳۹ آماده پاسخگویی به هموطنان است.
24996_362 تمام آنچه مشتریان نوروزی قطار باید بدانند!

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *