رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ خرداد ۱۳۹۸

۷۵ کلاس برای مسافران تابستانی مهاباد تجهیز شد

اشتراک گذاری

کامبیز شاوله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پذیرش و اسکان فرهنگیان از امروز (۲۶ خرداد ماه جاری) آغاز شده است و تا ۱۲ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مدارس جزء مدارس تازه ساخت آموزش و پرورش است و به تیپ های مختلف شامل ویژه، الف و ب تقسیم می شود.

وی اضافه کرد: در کلاس های تیپ ویژه امکاناتی مانند تخت، پتو و بالش، تلویزیون و یخچال در کلاس ها وجود دارد و کلاس های تیپ الف نیز به تمام این امکانات به جز تخت تجهیز شده و در تیپ ب تلویزیون و یخچال به صورت عمومی است.

مهاباد  ۷۵ کلاس برای مسافران تابستانی مهاباد تجهیز شد

وی اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا میهمانان تابستانی با خاطره خوب این شهرستان را ترک کرده و در سال های آینده نیز مهاباد را برای مسافرت انتخاب کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در خصوص تعداد میهمانان در تابستان سال ۱۳۹۷ نیز گفت: در تعطیلات سال گذشته ۷۰ کلاس درس در قالب ۹ مدرسه برای پذیرش میهمانان تابستانی تجهیز شده بود که ۲۸ هزار روز در این شهرستان اسکان یافتند.

شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و یکی از مهمترین قطب های گردشگری در غرب کشور به شمار می رود که به نگین گردشگری آذربایجان مشهور شده است.

مهاباد که هم اکنون به یکی از مقصدهای مهم گردشگری در غرب کشور مبدل شده است ۹۲ اثر تاریخی ثبت شده ملی دارد که سد مهاباد، غار سهولان، تالاب کانی برازان، موزه و حمام میرزا رسول، تخته سنگی فقره قا، برده کنته و مسجد جامع از مهمترین اثرهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان است.

مهاباد دارای ۱۳۳ اتاق در قالب چهار هتل، ۴۹ اتاق در قالب سه میهمانپذیر و ۱۱ سویت در قالب یک هتل آپارتمان است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *