جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

یک میلیون و ۲۶۵ مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ فروردین ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۵-بهمن عسگری سوادجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مسافران از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه امسال از هشت محور شامل مزار(اهواز)– شهرکرد، تونل رخ – شهرکرد، شهرضا – بروجن، مبارکه – بروجن، زرین شهر – سفیددشت، گوشکی – لردگان، سمیرم – مال خلیفه و دهدز – لردگان وارد استان شدند.

وی گفت: ۴۷ هزار و ۷۱۴ نفر گردشگر در مدت یاد شده در سطح این استان اقامت داشتند.

عسگری سوادجانی افزود: ۵۰ درصد از این تعدد در مدارس و مابقی در هتل ها، مهمانپذیرها، خانه های مسافر، هتل آپارتمانها، کمپ های موقت، چادرهای مسافرتی، حاشیه بلوارها، خیابانها و سالن های ورزشی اسکان گزیدند.

وی از ۷۶۱ مورد بازرسی و نظارت در مدت یاد شده در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸۸ مورد از مراکز اقامتی، ۲۶۵ مورد از رستورانها، مراکز پذیرایی و بین راهی، ۱۴ مورد از دفاتر خدماتی مسافرتی و ۲۹۴ مورد از مراکز اقامتی موقت بازدید به عمل آمد.

وی نتیجه این بازدیدها را ۲۶ مورد تذکر و یک اخطار کتبی عنوان کرد و گفت: در این ایام ۱۲۰ هزارو ۳۴۱ نفر گردشگر از اماکن تاریخی، تفریحی و توریستی استان دیدن کردند.

عسگری سوادجانی، بیشترین بازدیدها را از مجموعه تاریخی فرهنگی چالشتر با دارا بودن چهار موزه شامل(موزه سنگ، موزه کار و زندگی، موزه حمام، موزه شهداء) ذکر کرد و گفت: حاشیه زاینده رود در شهرستان سامان و کانون گردشگری سیاسرد در شهرستان بروجن، بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با داشتن بیش از یکصد کانون تفریحی و گردشگری، در ایام نوروز امسال پذیرای خیل مهمانان وارد شده به این استان بود.

898 یک میلیون و 265 مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *