جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کیسه بقا به همراه داشته باشید

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ فروردین ۱۳۹۳

یک طبیعت‌گرد باید همیشه برای مقابله با شرایط سخت آماده باشد. کیسه بقا ابزاری است که باید در کوتاهترین سفرهای طبیعت‌گردی افراد همراه خود داشته باشند که در مواقع لزوم به کمک آنها بیاید.

کیسه بقا یک کیف کمری با وزن تقریبی ۵۰۰ تا ۷۰۰ گرم است که طبیعت‌گردان علاوه بر کوله‌پشتی آن را با خود حمل می‌کنند. این کیسه یا کیف حاوی لوازمی است که در شرایط سخت شما را زنده نگه می‌دارد.

قطب‌نما، چراغ‌قوه و باتری اضافه، چاقو، سوزن و نخ، قیچی، کبریت و فندک (در ظرفی باشد که آب در آن نفوذ نکند) جوراب اضافه، کش، کیسه فریزر، خودکار و برگه یادداشت (برای یادداشت گذاشتن هنگامی که گم می‌شوید) لوازمی است که در کیسه بقا باید موجود باشد.

علاوه بر اینها، باند، چسب‌زخم، الکل طبی یا صنعتی، قرص سرماخوردگی و پودر اوآراس نیز لوازم بهداشتی و دارویی موجود در کیسه بقا هستند. جیره غذایی نیز بخش دیگر کیسه بقا را تشکیل می‌دهد که این جیره غذایی شامل مواد غذایی شور و شیرین و مقوی مثل نخودچی و کشمش، بادام، خرما، پسته، عسل و غیره است. در کنار این جیره غذایی همراه داشتن یک قمقمه آب را فراموش نکنید.

کیسه بقا را همیشه و همیشه همراه خود داشته باشید و سعی کنید از ابزار و لوازمی برای پرکردن آن استفاده کنید که کمترین حجم و وزن را داشته باشند. همچنین جای هر وسیله را در کیسه بقای خود به‌خاطر داشته باشید تا در تاریکی هم بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

IMAGE635317702247411592 کیسه بقا به همراه داشته باشید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد