رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ بهمن ۱۳۹۳

« کلید کوچک جهان » در همدان رونمایی می‌شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۲۷- اولین همایش گردشگری ادبی در غرب کشور با رونمایی از یک مجموعه شعر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اولین همایش گردشگری ادبی در غرب کشور با هدف ترویج کتابخوانی و گردشگری در حوزه ادبیات برای نخستین بار در منطقه غرب کشور در همدان برگزار و در این برنامه از مجموعه شعر «کلید کوچک جهان» سروده حسن گوهرپور رونمایی خواهد شد.

این همایش یک روزه از صبح روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه با بازدید از پیست اسکی همدان آغازمی شود و سپس با حضور در مقبره‌های بوعلی‌سینا، عارف قزوینی، باباطاهر و … ادامه پیدا می‌کند. در این دیدارها، شعرخوانی و معرفی دوباره این شاعران و حکیم بزرگ بوعلی‌سینا صورت خواهد گرفت. بعد از ظهر هم عصر شعر و موسیقی در تالار فجر همدان برگزار می‌شود و در این برنامه «علیرضا بهرامی» به‌عنوان مهمان ویژه همایش، شعرخوانی می‌کند.

این برنامه با همکاری تشکل‌های غیر دولتی، سازمان میراث فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه شعر و ادب استان و … پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۶ در تالار فجر برگزار می‌شود.

حسن گوهرپور کارشناس زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و نخستین مجموعه شعر او با نام «آدم‌های مثلثی از خیابان‌ها آمده‌اند» سال ۸۲ توسط نشر ثالث به انتشار رسید و سال ۸۳ کاندیدای جایزه کارنامه بود.

678 « کلید کوچک جهان » در همدان رونمایی می‌شود678 « کلید کوچک جهان » در همدان رونمایی می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *