رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ دی ۱۳۹۳

کتاب سفرنگاره تالیف بهمن نامورمطلق نقد می‌شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۳- «سفر نگاره» آخرین تالیف بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی که به موضوع سفرنامه پرداخته است، روز چهارشنبه ۲۴ دیماه با حضور منتقدین و اصحاب رسانه در سرای اهل قلم خانه کتاب نقد می شود.

این اثر به سفرهای نویسنده در فصله زمانی سال ۹۰ تا ۹۱ پرداخته و روایت ویژه ای به مقوله سفر و ثبت خاطرات مربوط به آن دارد. نویسنده این کتاب را گاه خاطره- متن و گاه آن را خاطره – نگاره یا سفرنگاره می نامد، و خاطره‌نگاری خود از سه منطقه «باداب سورت» چشمه پلکانی واقع در روستای ارست، بخش «غار یخ‌مراد» در حوالی روستای آزادبر و روستای کهنه‌ده در منطقه گچسر و جاده چالوس و «کوهرنگ» یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال بختیاری را به رشته تحریر درآورده است.

نامور مطلق در مقدمه این کتاب آورده: «هر سفرنگارهای در شرایطی نوشته شده است که من به طور جدی به یکی از رویکردهای نقد متمرکز شده بودم. سفر مربوط به باداب سورت بیشتر در حال و هوای مربوط به بینامتنیت نوشته شده، سفرنگاره دوم یعنی یخ مراد متاثر از نقد اسطوره ای بود. سفرنگاره کوهرنگ هم بیش از هر رویکردی متوجه نقد جغرافیایی است.»

کتاب «سفر نگاره» ساعت ۱۶ روز چهارشنبه۲۴ دی ماه با حضور نویسنده کتاب بهمن نامور مطلق، مهناز بهمن، علی عباسی و احمد شاکری به عنوان منتقد در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار خواهد شد.

346 کتاب سفرنگاره تالیف بهمن نامورمطلق نقد می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *