جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۴

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ فروردین ۱۳۹۴

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱/۱۴ – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در نوروز امسال با وجود افزایش ۳ درصدی مسافرت‌ها خبر داد.

سردار اسکندر مومنی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) با اشاره به نقش موثر حضور عوامل امدادی مانند هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در جاده‌ها، کاهش تصادفات را نتیجه همکاری موثر و مفید مردم، پلیس و رسانه‌ها بویژه رسانه ملی دانست.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آمار سفرهای جاده‌ای و حوادث و تصادفات جاده‌ای تا پایان امروز جمع بندی و اعلام خواهد شد.

مومنی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس راه که تا پایان پانزدهم فروردین ادامه دارد، گفت: در این طرح ۵۰ هزار مامور راهنمایی و رانندگی مشارکت داشتند.

وی افزود: خوشبختانه امسال با مدیریت سفر مناسبی که مردم داشتند تاکنون ۷۵ درصد مسافران نوروز به شهرهای خود بازگشته اند و پیش بینی می شود ۲۵ درصد دیگر هم امروز تا فردا به شهرهای خود بازگردند.

وی افزود: گزارش ها و تصاویر دوربینهای کنترل ترافیک حاکی است هم اکنون محورهای خروجی استانهای شمالی و خراسان رضوی و مبادی ورودی استان تهران از ترافیک روانی برخوردارند اما با توجه به ترافیک موجود در برخی استانهای جنوب تهران مانند استان مرکزی ، پیش بینی می کنیم به ویژه در مبادی جنوبی شهر تهران در ساعات عصرگاهی، ترافیک سنگینی ایجاد شود.

وی همچنین از عموم مردم خواست فرصت کم را با سرعت بالا جبران نکنند و زمان بیشتری را به بازگشت اختصاص دهند تا ساعات پایانی تعطیلات نوروزی هم بدون مشکل سپری شود.
81558086 6365353 کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۴

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *