جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه نزدیک تئاتر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ مرداد ۱۳۹۶

خیابان انقلاب، خیابانی نام‌آشنا برای من و شما، جایی که شهرتش از تهران بزرگ بیشتر نباشد کمتر هم نیست. آنقدر که آن را قلب پایتخت می‌نامند. خیابانی نوستالژیک و پر از خاطره برای پدر و مادرهایمان، پر از کتابفروشی‌های کوچک و بزرگ، خیابان خوراکی‌های خوشمزه و متنوع و در آخر انقلابی که پر از کافه‌های رنگارنگ است. شاید در میان شلوغی‌ها و کلافگی‌های انقلاب، چشمتان به تابلوی کافه تئاتر(نزدیک) بیفتد و بخواهید سری به آن بزنید. با ورود به این کافه از همه آن ترافیک و هیاهو رها شده و آرامش عجیبی را حس می‌کنید. کافه‌ای که یکی از بهترین پاتوق‌ها برای دانشجویان دانشگاه تهران است. همیشه چند دانشجوی غرق در مطالعه در کافه تئاتر به چشم می خورند.
محیط دنج و آرامش‌بخش این کافه به همراه دکوراسیون زیبا و جذابش آن را به یکی از بهترین کافه‌های این منطقه تبدیل کرده است. کتابخانه‌هایی بزرگ پر از کتاب های مختلف، گلدان‌هایی بر روی طاقچه‌ها و تخته سیاه کوچکی که بر روی دیوار خودنمایی می‌کند همگی این ادعا را تأیید می‌کنند. لیستی از نوشیدنی‌های کافه تئاتر با گچ‌های خوش‌رنگی بر روی آن نوشته شده است.
حالا می‌رسیم به خوردنی‌های خوشمزه‌ای که در کافه تئاتر سرو می‌شوند. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و غذاهای لذیذ در منوی این کافه گنجانده شده‌اند. کاپوچینو، کافه لاته عسل و دارچین، آیریش کافه لاته، وایت وانیلا، چای لاته و شیر عسل و دارچین این کافه را از دست ندهید. همچنین، سالاد پارمژان، جی گریل، فولدد املت و پن کیک طرفداران زیادی در میان مشتریان کافه تئاتر دارند. لازم به ذکر است که با گوشت گریل، بوقلمون گریل، سینه بوقلمون دودی( سرد) و انواع سوپ نیز از مهمانان پذیرایی می شود.
گفتنی است که اینترنت بی‌سیم نیز در کافه تئاتر قابل دسترسی است. اگر با وسیله نقلیه شخصی به این کافه تشریف می‌برید، پارکینگ اختصاصی نیز در اختیار شما عزیزان می‌باشد. این کافه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی است.
آدرس: میدان انقلاب، ضلع شرقی دانشگاه تهران، خیابان قدس، شماره ۵.
شماره تماس:۶۶۴۸۱۶۴۲-(۰۲۱)
کافه تئاتر تهران 1 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 2 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 3 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 4 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 5 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 6 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 7 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 8 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران 9 کافه نزدیک تئاتر تهران

کافه تئاتر تهران کافه نزدیک تئاتر تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *