جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه فرانسه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ مرداد ۱۳۹۶

کافه قنادی فرانسه جزء بهترین و قدیمی‌ترین کافه‌های تهران به شمار می‌رود. این مکان در سال ۱۳۴۴ در خیابان انقلاب تهران تأسیس شد. می‌توانیم بگوییم که کیفیت بالای سرویس‌های این کافه، قیمت مناسب و موقعیت مکانی از عوامل محبوبیت فرانسه در میان مردم به‌خصوص جوانان است. ممکن است در حین عبور از خیابان انقلاب تهران دلتان بخواهد راه خود را کج کرده و به کافه‌فرانسه بروید. در واقع این کافه بخشی از قنادی فرانسه به‌حساب می‌آید. علی‌رغم نداشتن امکانات لازم در حد یک کافه واقعی، فرانسه طرفداران و مشتریان پروپاقرص زیادی دارد و یکی از پاتوق‌های موردعلاقه دانشجویان به‌خصوص در فصل سرماست. نوشیدن قهوه و شیرکاکائوی داغ کافه فرانسه آن‌هم در هوای سرد بسیار دلچسب هست.
تنوع منوی کافه‌فرانسه توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. در فرانسه، مانند هر جای دیگری می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را پیدا کنید. صرف نوشیدنی‌های گرم این مکان در فصل زمستان به شما نیرویی دوباره می‌بخشد. با نزدیک شدن به‌روزهای گرم سال، بازار نوشیدنی‌های خنک کافه‌فرانسه داغ است. میلک‌شیک، شکلات‌گلاسه و کافه‌گلاسه این کافه را حتماٌ در این روزها امتحان کنید. پای‌سیب، چیز ‌کیک‌ پای سیب و آناناس، تارت‌میوه و مافین‌های خوش‌طعم نیز به‌وسیله دستان هنرمند کارکنان این کافه تهیه و در اختیار مهمانان گرامی قرار می‌گیرند.
مشتریان در این رستوران سفارشات خود را به‌صورت ایستاده میل می‌کنند. کافه‌قنادی فرانسه از ساعت ۹ صبح تا ۳۰: ۱۳ و از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۹ شب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
آدرس: خیابان انقلاب، تقاطع وصال‌شیرازی، ضلع جنوب‌غربی تقاطع، پلاک ۱۲۷۲
شماره تماس: ۶۶۴۶۱۳۷۴-(۰۲۱)

کافه فرانسه تهران 4 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 7 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 11 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 3 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 2 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 12 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 13 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 5 کافه فرانسه تهران کافه فرانسه تهران 6 کافه فرانسه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    توی خیابون انقلاب اینجا رو به راحتی پیدا میکنید. وارد که میشید فضای گرم و دوست داشتنی شما رو جذب میکنه و کافی روز کمی سرد باشه یک پای اناناس با یک فنجان کافه لاته شما رو حسابی سرحال میاره

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    اگر دنبال نوشیدنی شکلاتی هستید دوویل گرم رو امتحان میکنید

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    کافه بسیار شیک و تمیزی بود .

    ۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *