رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ مهر ۱۳۹۸

کافه رستوران تی گاردن

لینک این مطلب کپی شد!

کافه رستوران ایتالیایی تی گاردن فرشته تهران از جمله بهترین کافه رستوران های ایتالیایی در شهرک غرب شهر تهران می باشد که از لحاظ امکانات و کیفیت منو قابل رقابت با کافه رستوران هایی از جمله کافه رستوران ایتالیایی پیاتو و کافه رستوران ایتالیایی لیدو می باشد.از تاریخ و هنر و معماری که بگذریم، شاید ایتالیا را به غذاهایش می‌شناسند. اتفاقاً غذاهای ایتالیایی و البته مدیترانه‌ای با ذائقه‌ی ما جور درمی‌آید و طرفداران بسیاری دارد و البته آن‌قدر رستوران ایتالیایی خوب در نزدیکی‌مان هست که بتوانیم طعم واقعی خوردن غذای ایتالیایی را بچشیم. رستوران‌های ایتالیایی، علاوه بر منوی جذاب‌، فضای جذابی هم دارند .

کافه رستوران ایتالیایی تی گاردن در آدرس تهران ، خیابان فرشته ، خیابان مریم غربی ، طبق همکف پاساژ کویین سنتر قرار دارد .شهرک غرب یا شهرک قدس، در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های اتوبانی شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است. در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا و مسیحی‌نشین خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی با رؤیای ساخت تهرانی مدرن، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت که بعد از پیروزی انقلاب به افتخار بیت‌المقدس، شهرک قدس نامیده شد.

در کافه رستوران ایتالیایی تی گاردن فیاضی تهران انواع سالاد و پیش غذا ، پیتزا ، غذای دریایی و انواع نوشیدنی سرو می گردد .از جمله امکانات کافه رستوران ایتالیایی تیگاردن فرشته تهران می توان به اینترنت ، کارت خوان ، پارکینگ و رزرو تلفنی اشاره نمود.
لازم به ذکر است که ظرفیت نفرات کافه رستوران ایتالیایی تی گاردن فرشته تهران برابر با ۷۰ نفر می باشد و ساعت کاری کافه رستوران مذکور در تمامی ایام هفته و از ساعت ده الی بیست و چهار می باشد.
ساعت های کاری کافه رستوران ایتالیایی تیگاردن در کلیه روزهای هفته و از ساعت ده الی بیست و چهار می باشد و آقایان و بانوان می توانند در ساعت های ذکر شده از خدمات ارائه شده در کافه رستوران ایتالیایی تی گاردن فرشته تهران بهره مند گردند.

شماره تماس کافه رستوران تی گاردن :  ۲۲۶۶۱۱۵۹
آدرس کافه رستوران تی گاردن : الهیه , خیابان بیدار , خیابان مریم غربی , نرسیده به آفریقای شمالی , پاساژ کویین سنتر , طبقه همکف .

-گاردن کافه رستوران تی گاردن
-گاردن2 کافه رستوران تی گاردن
-گاردن3 کافه رستوران تی گاردن
-گاردن4 کافه رستوران تی گاردن

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *