رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۹

کافه بستنی چیمنی تهران

اشتراک گذاری

کافه بستنی چیمنی تهران ، در سال ۱۳۹۶ در شعبه مرکزی واقع در خیابان پاسداران با حضور چهره های ورزشی و هنری سرشناس افتتاح شده است. برند کافه بستنی چیمنی طی تحقیقات و اهداف بسیار دقیق وارد بازار ایران شده است. در استراتژی برند چیمنی یک پارچگی بین کارکنان و نمایندگان و کلیه شعبه ها بسیار مشهود است. در واقع هرم چیمنی متشکل از مشتریان، نمایندگان شعب و مجموعه های مدیریتی است.

این برند نگاهی به روز و هوشمندانه در ارائه محصولاتی پر کیفیت، خدماتی مناسب، کیفیتی ماندگار،افزایش تولید برای محصول ملی، ارائه محصولی در شان ایران و ایرانیان دارد. یکی از ارزش گذاری های برند چیمنی تخصص گرایی است که با برگزاری دوره های آموزشی برای هر یک از نمایندگان و شعب که با هدف ارائه کیفیتی یکسان در کلیه شعب تخصص های به روز و مورد نیاز را در اختیار کارکنان و نمایندگان شعب قرار می دهد. چیمنی در واقع یک کیک سنتی مجارستانی است که خمیر و کیک آن به صورت داغ و بسیار تازه پخته می شود و باب طبع و سلیقه شما طعم و مزه دار می شود.

کافه بستنی چیمنی تهران  کافه بستنی چیمنی تهران

این کیک طعم دار شده با بستنی و یا کافی مخصوص مجارستانی برای شما سرو می شود. طعم و مزه متفاوت کیک در کنار ترکیب بستنی و میوه و انواع مغزها رقیبی خاص و تازه را ایجاد می کند که یک تجربه جدید و لذت بخش برای شما خواهد شد. در منو کافه بستنی چیمنی بستنی، انواع شیک ها و کیک به چشم می خورد. بستنی ها شامل: چیمنی شکلاتی، چیمنی کاراملی، چیمنی دارچینی، چیمنی مخصوص، چیمنی گردویی، چیمنی گردویی، چیمنی فندوقی، چیمنی مانستر، چیمنی نارگیلی است. این برند شعبات زیادی در تهران و شهر های مختلف ایران دارد .

چیمنی در زبان انگلیسی به‌معنی دودکش است و دلیل نام‌‌‌گذاری چیمنی شکل کیک یا همان نان بستنی آن است که به شکل مخروطی لایه‌لایه است. این کیک مجارستانی، که عطر و طعم منحصر‌به‌فردی دارد، در همان لحظه و در کوره‌های گردان مخصوص چیمنی به‌صورت کاملا تازه حاضر می‌شود. دورتادور این کیک با شکلات و مغزهای مختلف پوشانده شده و درون آن با میوه‌های تازه، مغزهای مختلف و بستنی پر می‌شود.

خمیر دور وردنه‌های مخصوص پیچیده می‌شود و به‌حالت استوانه‌ای داخل فر مخصوص پخته می‌شود. می‌توان چیمنی را «کیک استوانه‌ای‌ خوشمزه» نامید که کنار بستنی یا قهوه سرو می‌شود. لایه روی کیک چیمنی بنا به سلیقه شما انتخاب و تزیین می‌شود. این لایه می‌تواند شکلاتی، کاراملی، نارگیلی، پسته‌ای و… باشد و با بستنی مخصوص ایتالیایی و انواع میوه تزیین شود. همچنین می‌تواند به‌صورت وافل در اختیارتان قرار بگیرد.

آدرس شعبه‌های بستنی چیمنی در تهران

شعبه مرکزی پاسداران، نبش گلستان هشتم؛
شعبه شهرک غرب، خیابان بهارستان روبه‌روی مرکز خرید سپهر
شعبه وزرا، روبه‌روی سینما آزادی
شعبه بلوار فردوس
شعبه تهران‌پارس، بالاتر از فلکه اول، نبش۱۵۶ غربی
شعبه بام‌لند، دریاچه چیتگر
شعبه نیاوران
شعبه ولنجک، بام تهران؛
شعبه هفت‌حوض

کافه بستنی چیمنی کافه بستنی چیمنی تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *