رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ بهمن ۱۳۹۲

کاشان میزبان صنعت گردشگری و صنایع دستی ۳۱ استان کشور

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲ – خبرگزاری مهر: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره سفر،گردشگری ،صنایع دستی و سوغات با حضور ۳۱ استان کشور و در قالب بیش از ۱۵۰ غرفه به مدت یک هفته، در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره ۳ بهمن ماه ۹۲گشایش می‌یابد و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی مرتبط با صنایع دستی و گردشگری، سوغات، فرش، هدایا،آئین های محلی،پوشاک اقوام ایرانی،غذا های سنتی هر استان،معرفی جاذبه های گردشگری استان ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

در این جشنواره همچنین برنامه های جانبی فرهنگی ویژه ای شامل پخت شیرینی‌های محلی و بومی نیز برای شرکت کنندگان در جشنواره برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان برگزاری این جشنواره را با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان نقطه عطفی جهت معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی و نیز صنایع دستی و سوغات منطقه کاشان به ۳۱ استان کشور دانست.

سرمدیان اضافه کرد: با توجه به عدم امکان سفر همشهریان عزیر به تمامی استان های کشور این نمایشگاه و جشنواره بستری را برای معرفی جاذبه های سایر استانها فراهم نموده است.

جشنواره سفر و گردشگری به همت کانون مهر هنرمندان و ورزشکاران و با مشارکت اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان به مدت یک هفته در سالن نمایشگاه های کاشان برنامه‌های متعددی را به اجرا در خواهد آورد.
IMG15252046 کاشان میزبان صنعت گردشگری و صنایع دستی 31 استان کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *