جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چگونه ویزا شینگن بگیریم؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

همیشه آسون ترین راه برای اخذ ویزا شینگن یا در کل ویزا این بوده که شما یا حساب بانکی خیلی قوی داشته باشید یا اینکه سند ملکی داشته باشید که بتونید ازشون استفاده کنید برای افزایش شانستون برای دریافت ویزا ولی خوب کارینا پرواز به شما راه های بهتری پیشنهاد میده که بتونید با شرایط راحت تری ویزا شینگن ارزان اخذ کنید.

شنگن 1 800x450 چگونه ویزا شینگن بگیریم؟

در نظر داشته باشید این به این معنا نیست که شما مثلا با ۱۰۰ هزار تومان میتونید ویزا بگیرید مسلما به مقداری پول احتیاج دارید ولی مطمئن باشید این هزینه ای که میخواید صرف کنید تا از کارینا پرواز ویزا بگیرید خیلی خیلی به صرفه تر و کمتر از روش ها و راه های معمولش هست. مطمئنا الان کنجکاو شدید و چنتا سوال براتون پیش اومده که مثلا :

۱- این راهها که میگن چی هست؟
۲-این راه ها قانونی هست؟
۳-شرایطی که میگید چی هست؟
۴- حداقل مقدار پولی که میخواد برای اخذ ویزا چقدر هست ؟
۵-اگر ویزا نشدیم چی؟ بازم باید پول بدیم؟ آیا همه هزینشو باید پرداخت کنیم؟
۶-اصلا شما نمونه ای دارید که ویزا اخذ کردید ؟

اخیرا افراد زیادی جهت اخذ ویزا شینگن به آژانسهای مسافرتی و مشاوران این حوزه مراجعه میکنند ولی خوب شما برای اینکه بتوانید با خیال راحت یک شرکت و یا آژانس مسافرتی جهت امور ویزا شینگن انتخاب کنید باید به این شرکت اطمینان داشته باشید. شما عزیزان میتوانید نمونه ویزاهای اخذ شده ما را دراینستاگرام کارینا پرواز و یا کانال تلگرامی کارینا پرواز مشاهده بفرمایید تا با خیال راحت امور خود را به ما بسپارید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا شینگن :
۱. پاسپورت قدیمی
۲. اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی آن
۳. دوقطعه عکس ۳ در ۴ رنگی تمام رخ با زمینه روشن
۴. پرینت گردش سه ماهه آخرحساب بانکی و موجودی بالای ۴۰۰ میلیون ریال که توسط بانک مهر و امضا شده باشد
۵. سند ملکی به نام شخص متقاضی و برای خانم های خانه دار کپی سند مالکیت و مدارک شغلی همسر
۶. مدارک شغلی شامل یکی از این موارد : لیست پرداخت حق بیمه و یا کارت پرسنلی وزراتخانه و یا سازمان وابسته به ارگان دولتی برای شاغلین دولتی. گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت شامل سمت،تاریخ استخدام،میزان در آمد و زمینه فعالیت شرکت(در صورتی که شرکت خصوصی باشد لیست بیمه که نام مسافر در آن ذکر شده باشد.)کپی روزنامه رسمی ، اساسنامه ، جواز کسب ، پروانه مطب ، کارت نظام پزشکی(در صورت وجود هر کدام از موارد)
۷. چک تضمین شده بانکی در وجه مسافر به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر بابت ضمانت بازگشت

شینگن 800x343 چگونه ویزا شینگن بگیریم؟

شرایط اخذ ویزا شینگن اروپا :
۱. تمامی مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی (برای ویزای اتریش به زبان آلمانی) باشند یا توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شده باشند. تاییدیه وزارت امور خارجه فقط برای ویزای یونان الزامی است.
۲. اخذ ویزای شینگن از سفارت ایتالیا، یونان و اتریش انجام میشود. بنابر این ورود مسافرین به کشور صادر کننده ویزا الزامی است و بعد از حداقل ۳ شب اقامت در این کشورها، می توانید به هر یک از کشور های محدوده شینگن سفر کنید.
۳. اگر برای اولین بار می خواهید ویزای شینگن دریافت کنید، سفارت ویزای شینگن با ۱ ماه اعتبار و ۱۵ روز اقامت در محدوده شینگن برای شما صادر میکند.
۴. اخذ ویزا شنگن بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که تا کنون ویزای شینگن دریافت نکرده اند میسر نیست. اما اخذ ویزای بیشتر از ۱۵ روز برای کسانی که قبلا حداقل یک ویزا شینگن در پاسپورت خود دارند امکانپذیر خواهد بود. ویزا یک ماهه شینگن، ویزا شش ماهه شینگن، ویزا یک ساله شینگن
۵. حدودا یک ماه از زمان تکمیل مدارک، زمان برای اخذ ویزا لازم است.
۶. بعد از تکمیل مدارک ویزا ، وقت مصاحبه حضوری و انگشت نگاری برای مسافرین تعیین می شود که حضور شخص متقاضی ویزا الزامی است.
۷. زمانی که وقت سفارت شما تعیین شد، نماینده ی آژانس مشرق زمین همراه مسافرین در سالن مصاحبه حضور پیدا خواهد کرد و در روند مصاحبه و انگشت نگاری به مسافرین کمک خواهد کرد.
۸. در یک خانواده پدر خانواده می تواند ساپورت کننده اعضای خانواده باشد و ارائه یک سند ملکی به نام پدر خانواده کافی می باشد.
۹. اخذ ویزا حتما در غالب تور ( بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، سایر خدمات) انجام می شود.
ضمانت بازگشت مسافرین باید به صورت وجه نقد یا چک تضمین شده ی بانکی در وجه مسافر باشد که در قبال رسید ممهور به مهر آژانس از مسافرین اخذ می شود. این وجه بعد از بازگشت مسافر از محدوده شینگن عودت داده می شود.
۱۰. دقت بفرمایید که این مرکز نسبت به اخذ ویزای تک (ویزا بدون پرواز و رزرو هتل) ، اخذ ویزای شینگن بدون مدارک ، یا اخذ ویزا برای دوستانی که قصد بازگشت ندارند، به هیچ عنوان اقدام نخواهد کرد. لطفا قبل از تماس تلفنی این موارد را مد نظر قرار دهید.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حامد

    الان با این وضع دلار میشه مگه سفر کرد که ویزا بگیریم براش؟؟؟

    ۹ مهر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی

    چه جالب الان چی جوری میتونن ویزا شینگن بگیرند با این اوضاع

    ۸ مهر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد