جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ویزای تضمینی کانادا و ۵ دروغ بزرگ درباره آن

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین مسئله اخذ ویزای هر کشوری، تضمین ویزای آن از سوی کارگزار و یا عامل آن می باشد. ویزای تضمینی کانادا ، از سوی هر عامل و کارگزاری به شیوه و روش خاصی انجام می شود. بازگشت کل هزینه، پرداخت خسارت علاوه بر هزینه پرداختی مسافر، انجام مسافرت های خارجی، اخذ یک و یا چند ویزای شینگن ،چسباندن لیبل ویزای شینگن ، درج مهر ورود و خروج در پاسپورت و مواردی از این قبیل. ما در این مطلب سعی داریم به بررسی راه های مختلف تضمین ویزای کانادا بپردازیم.

سودجویی از متقاضیان اخذ ویزای تضمینی کانادا

در این قسمت قصد داریم شما را با برخی از سود جویی های موجود در زمینه ویزای تضمینی کانادا آشنا کنیم:

ویزای کانادا ویزای تضمینی کانادا و 5 دروغ بزرگ درباره آن
۱. اجبار متقاضیان به اخذ ویزای شینگن:
بار ها و بار ها متقاضیان ویزای مولتیپل کانادا به ما مراجعه کرده اند و اظهار داشته اند که کارگزار و یا آژانس ایشان را اجبار به اخذ ویزای شینگن کرده است. توجه داشته باشید که ویزای شینگن در اخذ ویزای مولتیپل کانادا موثر است اما، لزومی به داشتن ویزای شینگن نیست! متقاضی با دارا بودن تاریخچه سفری مناسب از قبیل سفر به کشور های ترکیه، چین، ماکائو، هند و کشور هایی از این قبیل که تاریخچه سفری مناسبی برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا می باشد نیازی به دارا بودن ویزای شینگن ندارند. اما کارگزاران ایشان را اجبار به گرفتن ویزای شینگن می کنند.

۲. شینگن ندارید، ما به شما لیبل صوری می دهیم!
لیبل صوری ویزای شینگن یک جعل سند است و همینطور به تنهایی معتبر نیست بلکه باید مهر ورود و خروج از کشور مربوطه را داشته باشد و همچنین در صورت مطلع شدن سفارت کانادا و سفارت کشوری که لیبل آن را جعل کرده اید، به شدت با شما برخورد خواهد شد.

۳. ویزای تضمینی فوری مولتیپل کانادا
ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد. در ویزای کانادا مدت زمان مشخصی برای تائید مدارک وجود ندارد. متقاضی فقط می تواند زمان انگشت نگاری و عکس برداری را در زمان کمتری انجام دهد و پروسه تائید مدارک توسط سفارت کانادا بین ۲ هفته تا ۳ ماه متغیر است. پس هیچگونه ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد.

۴. در سفارت کانادا آشنا داریم!!!
از بزرگترین مزایای سفارت کانادا، مشخص نبودن افراد و محل تائید مدارک است. پس، هیچگونه رانت، پارتی بازی و مواردی از این قبیل برای تضمین ویزای کانادا وجود ندارد و این ها همه طمع سودجویان است.

۵. گذاشتن دعوتنامه برای تضمینی شدن ویزای کانادا!!!
معمولا دعوت نامه هایی که به صورت جعلی روی مدارک شما گذاشته می شود از طرف اقوام درجه یک نیست و باید بدانید تنها دعوتنامه هایی اعتبار دارند و منجر به افزایش ضمانت ویزای شما می شوند که از طرف بستگان درجه یک شما و یا از طرف میزبانان گردشگران باشد. البته دعوتنامه به تنهایی تضمین کننده ویزای کانادا نمی باشد، هر چند که این دعوت نامه از بستگان درجه اول متقاضی باشد. دعوتنامه را در صورتی می توان تضمین کننده ویزا دانست که در کنار آن تاریخچه سفری مناسب، تمکن مالی و گردش حساب بالا وجود داشته باشد.

ویزای تضمینی کانادا چگونه ممکن است؟
شرایط اخذ انواع ویزای کانادا ، فقط و فقط با آزمون و خطا مشخص می شود. یعنی در هنگام اقدام ویزای مولتیپل کانادا برای مسافران مختلف با شرایط متفاوت، کاملا با شرایط اعطای ویزای مولتیپل کانادا آشنایی پیدا کرده ایم؛ ولی با این وجود همچنان نمی توانیم بگوییم ویزای صد در صد ۱۰۰% تضمینی کانادا ارائه می کنیم. متاسفانه برخی از متقاضیان دوست دارند دروغ بشنوند و با وجود اینکه بسیاری از همکاران در در مورد اینکه ویزای تضمینی ۱۰۰% وجود ندارد توضیح داده اند باز هم به کسانی که بدون هیچ پشتوانه عقلانی و اعتباری ویزای کانادا را صد در صد تضمین می کنند روی خوش نشان می دهند و بعضا پس از صرف زمان زیادی وقت و پول و انرژی تازه متوجه می شوند که در انتخاب کارگزار خود اشتباه کرده اند. این به این معنی نیست که فقط مجموعه ویزالند ویزای کانادا را به صورت اصولی تضمین می کند بلکه همکاران خوب زیادی داریم که این کار را انجام می دهند. هدف ما فقط آشنا کردن شما با واقعیت ها و مفهوم واقعی ویزای ۱۰۰درصد تضمینی کاناداست

تاثیر داشتن ویزای شینگن در گرفتن ویزای کانادا
اطلاعات موجود و دریافت شده از سفارت کانادا، نشان می دهد که شخص متقاضی ویزای کانادا، هیچگونه نیازی به ویزای شینگن ندارد! سفارت کانادا در شرایط متقاضیان ویزای مولتیپل کانادا اعلام کرده است:
که تاریخچه سفری شخص متقاضی در اخذ ویزای مولتیپل کانادا، موثر است.
توجه داشته باشید؛ تاریخچه سفری، و نه ویزای شینگن.
در اطلاعیه بعدی سفارت کانادا آمده است که ویزای شینگن تاثیر به سزایی در اخذ ویزای مالتیپل کانادا خواهد داشت.
برداشت تیم آنالیز اطلاعات گروه مسافرتی ویزالند از این اطلاعیه های سفارت کانادا این است که ویزای شینگن در اخذ ویزای کانادا تاثیر به سزایی دارد اما لزومی به داشتن ویزای شینگن نیست.
از آنجایی که مدارک ویزای شینگن با مدارک مورد نیاز برای ویزای مالتیپل کانادا یکی می باشد وکشورهای حوزه شینگن در ارائه ویزا به مسافر سخت گیری های خود را دارند به این دلیل داشتن ویزای شینگن نقش به سزایی در گرفتن ویزای مالتیپل کانادا خواهد داشت ولی این موضوع به این گونه نیست که در صورت نداشتن ویزای شینگن ویزای توریستی مولتیپل کانادا به شخص متقاضی داده شود.

ویزای تضمینی مولتیپل کانادا چیست؟
در واقع ویزای تضمینی مولتیپل کانادا وجود ندارد. این به آن معناست که گروه مسافرتی ویزالند و یا هر کارگزار انجام دهنده ویزای مولتی کانادا، هیچگونه اختیاری در رابطه با ویزا شدن و یا ریجکت شدن مسافر ندارند و تصمیم گیرنده اصلی اعطای ویزای مولتیپل کانادا، سفارت و افسر کنسولی کانادا می باشد. در واقع ما ویزا شدن و یا ریجکت نشدن شما را تضمین نمی کنیم بلکه؛ ما بازگشت پول مسافر در صورت ویزا نشدن را ضمانت می کنیم. به این صورت که در صورت ریجکت شدن درخواست شما برای اخذ ویزای کانادا، ما مبلغ پرداختی شما (منهای هزینه های پرداختی به سفارت کانادا) به شما عودت خواهیم داد. در مورد پرداختی هزینه ویزای کانادا به گروه مسافرتی ویزالند این را هم بدانید که در شروع کار فقط مبالغ پرداختی ویزای شما به سفارت کانادا را از شما دریافت خواهد و باقی مبالغ ویزای مولتیپل کانادا، پس از دریافت ویزای کانادا توسط مسافر انجام خواهد شد. این بزرگترین تضمین گروه مسافرتی ویزالند در خصوص اخذ ویزای مولتیپل کانادا است.
و اما اگر، آژانسی به شما تضمین ۱۰۰% بدهد که ویزای کانادای شما ok خواهد شد و در نهایت بعد از دریافت مبالغ متفاوت از شما با ریجکتی مواجه شوید چه خواهید کرد؟
به عنوان مهم ترین نکته در مورد ویزای تضمینی مولتیپل کانادا به شما اعلام خواهیم کرد که هیچ تضمینی در خصوص عودت کامل هزینه شما توسط هیچ کارگزار و آژانسی وجود ندارد!
گروه مسافرتی ویزالند
کارگزار مستقیم ویزای کانادا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد