جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین زمان سفر به گرجستان

تاریخ بروزرسانی :
۸ مهر ۱۳۹۷

در سال های اخیر کشور گرجستان توانسته است با زیبایی ها و جاذبه های خود در بین گردشگران از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود.جاذبه های بی شمار این کشور زیبا شما را شگفت زده خواهد کرد.اما قبل از هر سفری سوالی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که بهترین زمان سفر چه زمانی است؟ با آژانس آرشین پرواز همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسیم.

همانطور که گفتیم تور گرجستان در سال های اخیر به یکی از مقاصد پرطرفدار و بسیار محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.چرا که این کشور زیبا دارای آب و هوایی مطلوب است که در تمام فصول سال زیبایی های خود را دارد.همچنین این کشور مملو است از شهر های زیبا و کلیسا های زیاد و عجیب که برای تمام گردشگران جذاب و محبوب هستند.
این کشور با دارا بودن جاذبه های شگفت انگیز توانسته در سال های گذشته محبوبیت زیادی در بین مردم محلی و گردشگران سایر کشور ها به دست بیاورد و با توجه به هزینه های مناسب در این کشور تور ارزان گرجستان یکی از تور های خوب و مناسب این روزهاست.بنابراین این سوال که کی به گرجستان سفر کنیم؟ در ذهن بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان ب وجود می آید.
در جواب این سوال باید بگوییم که در این کشور هیچ تفاوت و بد و خوب خاصی مخصوصا در آب و هوای این کشور وجود ندارد.به این دلیل که موقعیت جغرافیایی گرجستان به گونه ای است که تابستان ها گرم و مرطوب و زمستان ها مقدار بسیار کمی سرد است.در حالت کلی می توان گفت شما می توانید در تمام روزهای سال به گرجستان سفر کنید و از جاذبه های گردشگری گرجستان همچون سواحل زیبا و آرام لذت ببرید.یکی از دلایلی که تور تفلیس در بین ایرانی ها محبوب است همین مورد می باشد.

فصل بهار در گرجستان

گرجستان 1 بهترین زمان سفر به گرجستان

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به گرجستان و شهر تفلیس است.چرا که در طول این فصل و در ماه های مارس تا می هوا نه بیش از حد گرم و نه خیلی سرد است.در ماه دوم بهار بارش های کمی وجود دارد که هوای دلپذیری را به گرجستان می بخشد.توصیه می کنیم اگر در فصل بهار به گرجستان سفر کردید وسایل لازم برای روزهای بارانی را به همراه داشته باشید.

فصل تابستان در گرجستان

گرجستان بهترین زمان سفر به گرجستان
در فصل تابستان متوسط درجه حرارت در گرجستان مابین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد.بسیاری از استراحت گاه های ساحلی گرجستان با استفاده از اصول و راه کار های خنک کننده هوا به خوبی محیط را خنک می کنند.افرادی که به هوای گرم و حمام آفتاب در سواحل گرجستان علاقه دارند می توانند در فصل تابستان سفر خاطره انگیزی به گرجستان داشته باشند.

فصل پاییز در گرجستان

گرجستان 2 بهترین زمان سفر به گرجستان

زیباترین فصل در گرجستان فصل پاییز است که در آن بارش های مکرر باران – درختان رنگارنگ – زمین پوشیده شده از برگ درختان و … خود نمایی می کنند.در این فصل نیز مانند فصل پاییز حتما وسایل و تجهیزات روزهای بارانی را به همراه داشته باشید.تور لحظه آخری گرجستان یکی از تورهای محبوب در فصل پاییز است.

فصل زمستان در گرجستان

گرجستان 3 بهترین زمان سفر به گرجستان

آب و وهوای گرجستان در فصل زمستان کمی سرد است و دمای هوا مابین ۲ تا ۶ درجه سانتی گراد متغیر می باشد.بارش برف نیز در طی زمستان زیاد است و به همین دلیل کشور گرجستان یکی از بهترین مکان ها برای تفریحات زمستانی می باشد.

آدرس وبسایت : www.ArshinParvaz.com
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد