رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ خرداد ۱۴۰۲

چرا تور مارماریس را برای تفریحات تابستان انتخاب کنیم؟

اشتراک گذاری

ترکیه کشور توریست‌پذیری است که هر ساله افراد بسیار زیادی از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند. به واسطه نزدیکی به کشور ایران و همچنین عدم نیاز به دریافت ویزا، بسیاری از ایرانیان برای تعطیلات خود مقصد ترکیه را انتخاب می‌کنند. ترکیه شهر های گوناگونی دارد که هر کدام از این شهرها جاذبه‌ های گردشگری خاص خودشان را دارند. به ‌صورت بخصوص، ما در این محتوا قصد داریم برای شما در رابطه با تور مارماریس صحبت کنیم و به شما بگوییم که از میان سه شهر مارماریس، آنتالیا و همچنین کوش آداسی، کدامیک از گزینه‌ ها برای شما انتخاب عاقلانه‌ای می‌باشد.

تور مارماریس

ترکیه کشور پهناوری است و به واسطه همین پهناور بودن، شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید در بازه زمانی تور مد نظرتان، از کدام نقاط دیدنی و جذابیت های این کشور دیدن کنید. معمولاً شهر های ساحلی، انتخاب‌ های بهتری برای گذراندن تعطیلات در ترکیه می‌باشند. از قضا هر سه شهر مارماریس، آنتالیا و کوش آداسی، شهرهای ساحلی می‌باشند. همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا علاوه ‌بر دیدن شهر، این امکان را داشته باشید که از جاذبه ‌های آبی نیز بهره ببرید. به‌ هر حال اگر شما نیز قصد دارید که از سه شهر ذکر شده یکی را به ‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

تور مارماریس ترکیه

قبل ‌از این ‌که به مقایسه تور مارماریس، آنتالیا و کوش آداسی بپردازیم، بهتر است برای شما کمی در رابطه با ویژگی ‌های شهر مارماریس صحبت کنیم. مارماریس که با عنوان بهشت ترکیه شناخته می‌شود، یک شهر بندری در سواحل مدیترانه می‌باشد. این شهر در جنوب غربی ترکیه واقع شده و می‌تواند به شما کمک کند یک تعطیلات کاملاً آرام‌ بخش را پشت سر بگذارید. این شهر دقیقاً در میان سواحل دریای اژه و همچنین مدیترانه واقع شده است و زاویه دید نسبتاً زیبایی به رشته‌کوه‌ های کنار دریا دارد. این موضوع باعث می‌شود تا شما با سفر به این شهر به‌ صورت هم‌زمان از هم از کوهنوردی و هم از گشت‌ و گذار لب ساحل لذت ببرید.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که این شهر روی معدن بسیار بزرگی از سنگ مرمر قرار گرفته است دقیقاً به ‌همین دلیل به آن مارماریس می‌گویند. در شهر مارماریس علاوه‌ بر طبیعت بکر و چشم‌نواز، شما می‌توانید از هتل‌ ها و مراکز خرید لوکس، رستوران ‌های شیک و مجلل و بسیاری از خدمات تفریحی دیگر لذت ببرید. علاوه ‌بر این موارد، این شهر جاذبه ‌های گردشگری بی‌شماری نیز دارد. برخی از معروف‌ترین جاذبه‌ های گردشگری این شهر شامل قلعه‌ های تاریخی، رودخانه دالیان، سواحل سرسبز، دریای تمیز و فیروزه‌ای، هتل های لوکس، امکانات تفریحی دریایی و … می شوند.

تور مارماریس

 

مارماریس یا آنتالیا؟

بعد از صحبت در رابطه با ویژگی ‌های شهر مارماریس، حال بد نیست به مقایسه‌ تور مارماریس و تور آنتالیا بپردازیم. شما با استفاده از خدمات تور مارماریس می‌توانید با خیال راحت و با بهترین کیفیت از مکان های دیدنی این شهر لذت ببرید اما خب قبل ‌از انتخاب نهایی بهتر است که در رابطه با ویژگی‌ های شهر آنتالیا نیز بیشتر بدانید. مارماریس و آنتالیا هر دو دارای سواحل بسیار زیبا و چشم ‌نوازی هستند؛ اما اگر شما به‌ دنبال حمام آفتاب هستید مطمئن باشید که جزیره مارماریس انتخاب عاقلانه تری برای شما می‌باشد.

با سفر به جزیره مارماریس شما می‌توانید از رودس، جزیره‌ زیبای یونان نیز دیدن کنید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا شانس تفریح بیشتری داشته باشید. برای خرید محصولات گوناگون نیز مارماریس بهتر از آنتالیا است. شما می‌توانید با سفر به مارماریس در زمینه خرید محصولات چرمی، لباس ‌ها، جواهرات و… تجربه لذت‌بخش تری داشته باشید.

با توجه به این نکات، قاعدتاً تور مارماریس گزینه‌ی عاقلانه‌‌تری است اما این موضوع به این معنی نیست که آنتالیا جاذبه های دیدنی کمی دارد. به‌ هر حال شما برای سفر به این شهر های معروف، باید از قبل تحقیقات زیادی را به عمل بیاورید تا بتوانید در انتها یکی از آن‌ ها را انتخاب کنید. هر کدام از شهر های نام‌برده شده امکانات تفریحی و رفاهی بی‌شماری دارند. برای مثال شما می‌توانید در هر دو این شهر ها غواصی کنید و از دیدن سواحل زیبای دریا لذت ببرید. اما اگر می‌خواهید حمام آفتاب بگیرید، از جزایر زیبا دیدن کنید و خرید لذت‌بخش تری داشته باشید، مطمئن باشید که تور مارماریس گزینه عاقلانه تری برای شما می‌باشد.

مارماریس یا کوش آداسی؟

بعد از صحبت در رابطه با ویژگی‌ های تور مارماریس و آنتالیا، حال نوبت به مقایسه مارماریس و کوش آداسی میرسد. از بزرگ‌ترین مزایای مارماریس نسبت‌ به کوش آداسی، ما میتوانیم به هزینه پایین برای خرید محصولاتی اشاره کنیم که شما به آن ‌ها نیاز دارید. مارماریس مراکز خرید بسیار خوبی دارد که می‌توانند به شما کمک کنند محصولات مورد نیازتان را با مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین هزینه ‌ها تهیه کنید.

اگر بخواهیم در رابطه با هتل ‌های مارماریس و کوش آداسی صحبت کنیم، باید بگوییم که هتل‌ های شهر مارماریس در کنار ساحل ساخته‌ شده اند اما هیچکدام از این هتل ‌ها محوطه مشترکی با یکدیگر ندارند. یعنی شما می‌توانید بدون مزاحمت، از ساحل هتلی که رزرو کرده‌اید بهره ببرید. از طرف دیگر هتل‌ های کوش آداسی شاید این مزیت را نداشته باشند اما قیمت مقرون به صرفه تری دارند. به ‌هر حال هر دوی این شهر ها مقصد مناسبی برای سفر هستند؛ اما خب کیفیت تور مارماریس از هر لحاظ بهتر از کیفیت تور کوش آداسی می‌باشد.

استفاده از خدمات با کیفیت‌ترین تور مارماریس با اوج آرام

اگر شما تصمیم خود را مبنی ‌بر استفاده از خدمات تور مارماریس جدی کرده‌اید، می‌توانید با کمک شرکت گردشگری اوج آرام، به هدف خود برسید. این شرکت با ارائه بهترین تور ها با مقرون به صرفه ترین خدمات به شما کمک می‌کند تا لذت سرشاری از تعطیلات خود ببرید. شما با استفاده از خدمات اوج آرام می‌توانید از امتیازاتی مانند قیمت مناسب تور، مستقیم بودن پرواز، رزرو هتل، تور لیدر، راهنمای توریست ‌ها و همچنین روند راحت دریافت پاسپورت بهره ببرید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید تور از طریق وب سایت اوج آرام یا با شماره گیری ۰۲۱۴۵۴۱۹ اقدام کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *