رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

پیست کارتینگ فرمولا

اشتراک گذاری

پیست کارتینگ فرمول در استان گیلان درکیلومتر ۱۰ جاده زیبا کنار(۴ کیلومتر بعد از درب منطقه آزاد انزلی) واقع شده است . اگر به‌دنبال تفریحی متفاوت و هیجان‌انگیز و در عین‌حال از دوست‌داران رانندگی هستید، این پیست را از دست ندهید. «پیست کارتینگ فرمولا» مدتی است که توسط مجموعه‌ی کارتینگ آزادی دایر شده و برای رانندگی در این پیست محدودیتی برای خانم‌ها وجود ندارد.

ضمن اینکه کودکان بالای ۱۱ سال نیز می‌توانند با ماشین‌های کوچک‌تر رانندگی کنند. پس وقت را تلف نکنید و با خانواده و در آب‌وهوای خوب شمال هیجان را لمس کنید.
پیست کارتینگ گیلان در تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع احداث گردیده است طراحی نقشه بر اساس گریدC جهانی می باشد. طول پیست ۹۴۰ متر و عرض ۷ الی ۱۲ متر و دارای جدول رمپ و ویبره میباشد و همچنین مجهز به برج های روشنایی به ارتفاع پانزده متر بوده که دید عالی برای رانندگی در شب را مهیا مینماید.

پیست کارتینگ فرمولا پیست کارتینگ فرمولا
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی مسؤولین مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی با هدف توسعه ورزش کارتینگ در کشور با هماهنگی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و هیئت اتومبیلرانی استان گیلان و با همکاری مسؤولین محترم منطقه آزاد انزلی اقدام به راه اندازی پیست تفریحی کارتینگ فرمولا در فضایی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در ضلع غربی منطقه آزاد انزلی و کنار خط ساحلی نموده است.یکی از ویژگی های بارز این پیست، پرپیچ و خم بودن آن می باشد: چهار پیچ ۹۰ درجه ، سه کفی حدود ۷۰ متر ، عرض پیست ۱۰ متر و دو پیچ S دارد.

پیست کارتینگ گیلان دارای مجوز رسمی از سازمان ورزش جوانان و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان است.از مهمترین امکانات پیست کارتینگ گیلان سیستم ثبت رکورد شرکت pixl بوده که به تمامی نفرات رکورد ثبت شده بر روی کاغذ A5 داده میشود.ماشین های کارت شرکت birel ایتالیا از بهترین برند های کارتینگ دنیا میباشد که پیست کارتینگ گیلان به آنها مجهز است.همچنین مجهز به کافیشاپ ، تراس مخصوص تماشاچیان ، رختکن بانوان ، صندوق امانات ، پارکینگ اختصاصی میباشد.

در این پیست محدودیتی برای استفاده خانم ها و آقایان وجود ندارد. با توجه به وجود ماشین های کوچکتر امکان استفاده برای بچه های ۱۱ سال به بالا فراهم شده است. نیازی به داشتن گواهینامه رانندگی نمی باشد.

نحوه دسترسی به پیست کارتینگ فرمولا

آدرس:جاده رشت به انزلی، کیلومتر ۵ جاده زیبا کنار، سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی

پیست کارتینگ فرمولا پیست کارتینگ فرمولا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *