رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ دی ۱۴۰۲

پارک پنگوئن کیش ، تنها پارک برفی در جنوب ایران

اشتراک گذاری

پارک پنگوئن کیش ، یکی از مکانهای تفریحی کیش است که در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است. وجود سرزمین برفی در شهرهای جنوبی ایران که آب و هوای خیلی گرمی دارد بسیار شگفت انگیز است. در این پارک به راحتی می توانید آدم برفی درست کنید. می توانید انواع و اقسام بازی های زمستانی را تجربه کنید. این پارک سرد و برفی که در دل یکی از گرم‌ترین شهرهای ایران واقع شده تنها دو سال است که شروع به کار کرده است به همین دلیل خیلی‌ها از وجود آن بی‌خبر هستند.

پارک پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش این مجتمع دارای تفریحات و خدمات متفاوتی است و به همین دلیل برای مردم کیش و گردشگران، مکانی بسیار جذاب است. با ورود به این مجتمع، گویی به سردترین نقطه ایران در فصل زمستان سفر کرده‌اید. این مجموعه با وسعتی حدود ۷۰۰۰ متر، ارائه‌دهنده انواع تفریحات زمستانی است. دیواره‌های یخی و بلند، درختان برفی، شبیه‌ساز بارش برف و قندیل‌های تزئینی، به جذابیت این مجموعه افزوده‌اند. همچنین می‌توانید در پارک برفی پنگوئن از اسکی روی یخ، بولینگ، ماشین سواری و موارد دیگر استفاده کنید. در این مجموعه کافه و رستورانی باکیفیت قرار دارد که ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود است.

پارک پنگوئن کیش

بخشهای مختلف پارک پنگوئن کیش

این پارک دارای فضاهای مختلف و متعددی که هر کدام بازی‌های مخصوص و هیجانات خود را دارند.

پنگوفان

بخش برفی این پارک یا پینگو فان، در طبقه منفی ۱ قرار گرفته که این طبقه با دیوارهای شیشه ای و سقف بلند احاطه شده است. در پینگو فان می توانید از تفریحاتی مانند برف بازی، سورتمه سواری، اسکی، اسنوبرد، ساخت آدم برفی و تیوپ سواری لذت ببرید. پیش از ورود به این مجموعه لباس گرم همراه خود داشته باشید. هرچند هنگام ورودی یک دست کاور و دستکش یکبار مصرف در اختیار مهمانان مجموعه قرار خواهد گرفت.

پارک پنگوئن کیش

پنگوشاپ

مرکز خرید پارک برفی پنگوئن بوده که در طبقه همکف قرار گرفته است و به فروش معروف ترین برندهای ایرانی و خارجی پرداخته است. به علت اینکه کیش منطقه آزاد تجاری محسوب می شود، می توانید کالاهای برند را در این جزیره با قیمت مناسب تری نسبت به سایر شهرهای ایران تهیه نمایید. پینگوشاپ دارای فروشگاه و واحدهای مختلفی بوده و کالاهای این مرکز خرید را اجناسی نظیر لوازم ورزشی، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی تشکیل می دهند.

پنگوفود

در بالاترین قسمت پارک، بخش پینگو فود مجموعه قرار گرفته است که در آن می توانید از انواع منوهای متنوع ایران و بین المللی استفاده نمایید. پینگو فود همچنین دارای یک تراس بسیار زیبا بوده که منظره منحصر به فردی از زمین های برفی پارک و خارج مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد.

پارک پنگوئن کیش

پینگو بیکری

از دیگر بخش های خوشمزه مجموعه پارک برفی کیش بوده که در آن به پخت انواع نان، کیک و شیرینی های متنوع می پردازد. محصولات ارائه شده در بخش پینگو بیکری از کیفیت و طعم بی نظیری برخوردار بوده که طبخ در لحظه و خوردن نان و شیرینی گرم بر لذت آن خواهد افزود. پینگو بیکری از قسمت های پرطرفدار این مجموعه به شمار می آید.

پینگو کافئین

اگر به خرید شکلات های خارجی و انواع قهوه علاقه دارید. می توانید از فروشگاه پینگو کافئین پارک برفی واقع در طبقه همکف بازدید نمایید. این قسمت از پینگو کافه کوچکتر بوده و در بخش دنج کافی شاپ از نوشیدنی های منحصر به فرد آن لذت ببرید. همچنین در این قسمت مجموعه شما می توانید سفارشات خود را به صورت بیرون بر دریافت نمایید.

پینگو هوم پلاس

در صورتی که به خرید لوازم خانگی و دکوری منزل علاقه مند هستید، بازدید از بخش پینگو هوم پلاس پارک برفی را در برنامه خود بگذارید. در این بخش می توانید از بزرگترین برندهای ارائه دهنده وسایل خانگی و برندهای بازار بازدید نمایید. همچنین در این مجموعه برند معروف Ikea دارای نمایندگی فروش فعال است.

پینگو کافه

در بخش برفی مجموعه، کافی شاپ اصلی این مرکز قرار گرفته که در آن انواع منوهای نوشیدنی گرم مانند، دمنوش ها، قهوه، کاپوچینو و نوشیدنی های سردی مانند آبمیوه های ترکیبی، انواع کیک و شیرینی و دسرها ارائه شده و می توانید از صرف آن ها لذت ببرید.

پارک پنگوئن کیش

بهترین زمان بازدید از پارک پنگوئن کیش

به علت فضای سر پوشیده پارک برفی کیش، می توان در تمامی ایام سال به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کرد. همچنین به دلیل وجود برف هوای مجموعه خنک می باشد. اما با توجه به آب و هوای گرم و شرجی جزیره کیش، پیشنهاد می شود که در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان به این محل بروید زیرا برای رسیدن به پارک برفی بایستی از داخل جزیره کیش عبور کرده و هوای گرم و شرجی آن را تا رسیدن به این پارک تحمل نمایید.

پارک پنگوئن کیش

نحوه دسترسی

برای رفتن به این پارک ابتدا باید به میدان سینایی کیش بروید. پارک پنگوئن در میانه بلوار موج قرار گرفته است.
سانس روزانه این پارک همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب است. اما اگر به‌صورت تفریحی و مهمان به این پارک می‌روید از ۱۲ ظهر تا ۶ غروب فرصت دارید در این پارک به تفریح بپردازید.

پارک پنگوئن کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *