جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل داری

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ بهمن ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ – مدیر کل ارزیابی و توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران، روزهای ۲۴ الی ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۲، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری «سید محمد کاظم خلدی نسب» افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ده و نیم صبح روز پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه جاری با حضور مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۳ هزارو۳۱۵ متر مربع برگزار خواهدشد ۲۰۶ شرکت ( ۱۸۲ شرکت داخلی و ۲۴ شرکت خارجی) حضورخواهند داشت.
وی افزود: این نمایشگاه در سالن های شماره ۷،۶ و ۸ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
به گفته خلدی نسب غرفه کشورهای مالزی، ایتالیا، عراق، قبرس و رومانی در سالن شماره ۷، چین در سالن شماره ۶ و کشورهای آلمان، بلژیک و اسپانیا در سالن شماره ۸ برگزار خواهد شد.
وی گفت: هلدینگ پارسیان، بانک گردشگری، شرکت سمگا، شرکت هم وتا، هتل قصرالماس، گروه آژانس های مارکوپولو، گروه تورهای نوبل و … مهمترین شرکت های داخلی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
خلدی نسب یادآورشد: در این نمایشگاه غرفه های بخش گردشگری در سالن شماره ۶ و غرفه های بخش تجهیزات هتلداری در سالن شماره ۸ برپا می شود.
آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این دو حوزه، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود از اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران است.
58 1 هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل داری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *