جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارس شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۰

هتل پارس شیراز هتل ۵ ستاره مجلل که توسط آقای اسدالله بخشی در سال ۱۳۸۱افتتاح گردید. هتل بین المللی پارس دارای دو برج ساختمانی می باشد.که دارای ۱۸۸ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. تمام اتاقهای هتل مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، سرویس بهداشتی ، تلویزیون مجهز به امکانات دریافت کانالهای ماهواره ای و ۵ شبکه تلویزیون محلی ودر صورت تمایل شما مجهز به کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد.

هتل بین‌المللی پارس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جنوب کشور است. این هتل پنج‌ستاره در خیابان کریمخان زند در قلب شیراز واقع شده‌است. با اقامت در هتل پارس در نزدیکی بسیار از جاذبه‌های گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، آرامگاه سعدی و مقبره حافظ به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی به حرم شاهچراغ (ع) می‌رسید.

shiraz1 هتل پارس شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل از طراحی داخلی زیبایی برخوردار بوده و به کلیه امکانات رفاهی مجهز هستند. ازجمله این امکانات می‌توان به دسترسی به اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای ، میزآرایش و مطالعه، یخچال و مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد. اتاق‌های یک‌تخته هتل مناسب کسانی است که به تنهایی سفر کرده‌اند. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌های دو‌تخته هتل استفاده کنند. این اتاق‌ها به صورت یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان اقامتی راحت‌تر با امکانات و فضای بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. یکی از این گزینه‌ها سوئیت‌های دوتخته است. همینطور سوئیت‌های یک‌خوابه رویال با اتاق‌خواب و نشیمن مجزا و مبلمان شیک دیگر گزینه اقامتی برای میهمانان عزیز است.

هتل پارس شیراز5 هتل پارس شیراز

رستوران و کافی شاپ

هتل پارس شیراز با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران «گل‌سرخ» واقع در طبقه اول با ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی همراه با اجرای زنده موسیقی آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران «لوتوس» هم در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا از شهر شیراز ارائه می‌کند. هر شب در این رستوران می‌توانید از طعم خوش انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی لذت ببرید. دیگر رستوران هتل «ملل» نام دارد که با دکوراسیونی زیبا، غذاهای متفاوت و سرویس پذیرایی بسیار عالی همراه با موسیقی زنده شبی خاطره‌انگیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

علاقه‌مندان به پیتزا، پاستا و دیگر غذاهای ایتالیایی می‌توانند به رستوران و کافی‌شاپ ایتالیایی «ایل پریمو» مراجعه کنند.انواع بستنی، شیک و گلاسه هم در این کافه سرو می‌شود. کافه «آبشار» هم با فضایی آرام، نوای دلنشین پیانو و ارائه انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم و دسرهای خوشمزه مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای رسمی ‌شما میهمانان عزیز فراهم کرده‌است.
به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل پارس شیراز1 هتل پارس شیراز

سالن و تالار

هتل بین‌المللی پارس با ارائه امکانات متنوع و خدمات با‌کیفیت آماده استقبال از میهمانان خود است. در این هتل چندین سالن ویژه جهت برگزاری انواع جلسات، جشن‌های عروسی، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس‌ها و همایش‌ها اختصاص داده شده‌است. سالنهای شیک و مجلل، امکانات و تجهیزات پیشرفته و تیم تشریفات مجرب ازجمله دلایل انتخاب هتل پارس برای برگزاری انواع مراسم است.هتل پارس شیراز برای هر چه بهتر بر گزار شدن همایشها و کنفرانسها، دو سالن مروارید و زمرد را با تجهیزات کامل صوتی، تصویری که هرکدام با گنجایش ۲۵۰ نفر آماده ارائه خدمات می باشند، مهیا نموده است.

همچنین سالن برلیان هتل پارس برای برگزاری میتینگهای مختلف و مجالس خصوصی در نظر گرفته شده است که محیطی آرام و با امکانات کامل را در اختیار شما قرار می دهد در مجاورت سالنهای کنفرانس، سالن عقد با محیطی دلنشین و به یاد ماندنی جهت محافل و رسومات عقد و ازدواج زوجهای جوان فراهم آمده است. کافی نت هتل پارس در تمام مدت آماده سرویس دهی بوده و چنانچه میهمانان در اتاق تقاضا داشته باشند، دستگاه کامپیوتر مستقل با امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت در اختیار آنان می باشد. تاکسی سرویس هتل پارس شیراز با سرویسهای شخصی و اتوبوسهای مجهز کولردار و با امکانات کامل آماده ارائه خدمات شبانه روزی به میهمانان گرامی میباشد.
همچنین لباسشوئی هتل پارس شیراز آماده ارائه خدمات شبانه روزی به مسافران عزیز می باشد.

هتل پارس شیراز4 800x533 هتل پارس شیراز

مجموعه ورزشی

مجموعه تفریحی و ورزشی هتل هم تجربه‌ای لذت‌بخش و توام با آرامش را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.استخر، سونا، جکوزی، اتاق بخار و سالن بدنسازی ازجمله امکانات موجود در این مجموعه هستند. سالن بدنسازی با تجهیزات مدرن، اتاق ماساژ و آموزش یوگا پذیرای میهمانان گرامی ‌است.

هتل پارس شیراز 9 هتل پارس شیراز

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار زند، هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز2 هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز3 هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز6 هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز8 هتل پارس شیراز

 

 

shiraz2 هتل پارس شیراز

shiraz3 هتل پارس شیراز

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خوبیه ولی قطعا” در حد پنج ستاره نیست.اتاق ها تمیز هست ولی یکم همه لوازمش و سرویس ها قدیمی شده و نیاز به باز سازی اساسی داره.لابی هتل که معمولا حکم ویترین یک هتل رو داره شدیدا نیاز به یک باز سازی و نوسازی داره،در ضمن سیستم نظافتی لابی هتل فکر کنم هفته ای یک بار کف اونجا رو تمیز میکنه که این یک عیب بسیار بزرگ هستش که سنگ کف لابی همیشه کثیف هستش.کیفیت صبحانه هتل پارس هم در حد فقط قابل قبول هستش که یکی از بزرگترین ضعف هاش
    نان صبحانه هست که اصلا کیفیت نداره.در مجموع یک هتل سه ستاره خوب

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    جز ۵ هتل ۵ستاره شیراز هست و در مکان تاریخی زند بنا شده و در جای بسیار شلوغی هست.

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *