جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ارگ شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل ارگ شیرازهتلی سه ستاره با موقعیت مکانی خوبی می باشد .این هتل از مرکز شهر شیراز و با فاصله ای بسیار اندک از مجموعه ارگ کریمخانی، حافظ، سعدی و باغ ارم قرار دارد. همچنین مسافت هتل تا فرودگاه بين المللی شيراز نیز كمتر از ۳۰ دقيقه است.با انتخاب هتل ارگ علاوه بر دسترسی‌های خوبی که خواهید داشت می‌توانید از خدمات با کیفیت هتل بهره مند شوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، کمدلباس، مبلمان، کتری برقی، یخچال و مینی‌بار اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

هتل ارگ شیراز3 800x533 هتل ارگ شیراز

اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم می‌توانند اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته هتل را انتخاب کنند.گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل فضای دنج و دلنشین دارند به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

هتل ارگ شیراز5 800x533 هتل ارگ شیراز

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل ازجمله رستوران‌هایی است که در بین خود شیرازی‌ها هم شناخته شده‌است. در این رستوران انواع غذاها و دسرهای متنوع سنتی و محلی فارس به همراه سالادبار سرو می‌شود. کافی‌شاپ هتل در فضایی دنج و زیبا در قسمت بام هتل واقع شده و با ارائه منو متنوعی از انواع نوشیدنی، دسر، اسنک و فست فود لحظاتی به یاد‌ماندنی در کنار دوستان و خانواده برای میهمانان رقم می‌زند. لابی هتل با فضایی گرم وآرام بخش مکانی مناسب جهت قرارهای دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری است. در این مکان از میهمانان گرامی ‌با نوشیدنی‌های گرم و سرد و عرقیات سنتی شیراز پذیرایی می‌شود.

هتل ارگ شیراز10 800x533 هتل ارگ شیراز

امکانات رفاهی

به‌علاوه با اقامت در هتل ارگ شیراز به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل (با ظرفیت محدود) استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی هم با اطلاع قبلی مهیا است. انواع گشت‌های درون شهری نیز در هتل قابل هماهنگی است. آسانسور و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، خیابان تختی، هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز 600x800 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز1 800x533 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز2 800x533 هتل ارگ شیراز

 

هتل ارگ شیراز4 800x533 هتل ارگ شیراز

 

هتل ارگ شیراز6 800x533 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز7 800x533 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز8 800x573 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز9 800x533 هتل ارگ شیراز

 

هتل ارگ شیراز11 800x533 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز12 800x574 هتل ارگ شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل فوق العاده تمیز و منظم با کارکنان بسیار مودب و در محیط ارامی هست. فقط یک نکته منفی ، اونم قرار گرفتن این هتل بسیار خوب در منطقه ای نامناسب از شهر شیراز است

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل ارگ‌ هتل خیلی خوبیه و امکانات قابل قبوای داره و از همه مهمتر بسیار خوش قیمت هست و اینکه با مرکز شهر فاصله چندانی نداره

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل سه ستاره و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل فوق العاده تمیز و منظم با کارکنان بسیار مودب و در محیط ارامی هست. فقط یک نکته منفی ، اونم قرار گرفتن این هتل بسیار خوب در منطقه ای نامناسب از شهر شیراز است

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    در سوئیت های هتل ارگ لحظات شیرین و دلنشین را با خانواده خود تجربه خواهید کرد

    ۲۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *