جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سورینت مریم کیش

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل سورینت مریم کیش متعلق به گروه هتل‌های سورینت می‌باشد هتلی چهار‌ستاره واقع در جزیره کیش است. این هتل در ضلع شرقی میدان امیرکبیر واقع شده و دسترسی راحتی به نقاط مختلف جزیره دارد. برای مثال می‌توانید به راحتی به ساحل و اسکله تفریحی برسید یا از مراکز خریدی چون مروارید و پردیس دیدن کنید.

این هتل با ظاهری شبیه به کیک عروسی در شب رخ نمایی می نماید این هتل در نزدیکی بازار مروارید و پردیس ، پانیذ ، مجتمع تجاری و فروشگاه بال می باشد که ساز جذابیتهای اولیه این هتل میباشند ، ولی پرستیژ خاص این هتل در لابی ، درب ورودی ، اتاقها این هتل را تبدیل به یک هتل برگزیده نموده اند . جذابترین نکته در مورد این هتل رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای اعجاب انگیزش میباشد ، در هنگام مسافرت به جزیره کیش ، از راننده های تاکسی آدرس رستورانهای خوب را نگیرد بلکه مستقیما رستوران این هتل را امتحان کنید ، خصوصا غذایی با نام ” مخلوط دریایی ”

هتل سورینت مریم کیش1 هتل سورینت مریم کیش

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق‌های دو‌تخته و سوئیت‌های دو و سه‌تخته ارائه می‌شود. تمامی ‌واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و بسیار شیک چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم BMS برای کنترل هوشمند اتاق‌ها مجهز هستند. اینترنت پرسرعت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. تلویزیون هوشمند (IPTV)، مبلمان، مینی‌بار، حمام با سیستم پخش موسیقی و خبر نیز از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل است.
سوئیت‌های هتل فضای بیشتری داشته و علاوه بر امکانات استاندارد دارای اتاق خواب و نشیمن مجزا نیز هستند و اقامتی راحت و لوکس را برای میهمانان فراهم می‌کنند. گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن فضایی دنج و راحت دارند، به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

هتل سورینت مریم کیش هتل سورینت مریم کیش

رستوان و کافی شاپ

رستوران هتل در فضایی شیک و دلپذیر با بهره‌گیری از بهترین سرآشپزها و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. محیط دنج و دلنشین کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای معاشرت با هم‌سفران و صرف انواع نوشیدنی و دسر است. این کافه در تمام طول شبانه‌روز آماده ارائه سرویس به میهمانان عزیز است.

هتل سورینت مریم کیش8 هتل سورینت مریم کیش

امکانات رفاهی هتل سورینت مریم کیش

با اقامت در هتل مریم کیش در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. استقبال فرودگاهی هم با درخواست قبلی مهیا است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل نیز آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی ‌است. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های ویژه‌ای است که برای برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند برای برپای انواع جلسات وهمایش‌ها به کار می‌رود. سالن بیلیارد، دستگاه خودپرداز و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل است.

هتل سورینت مریم کیش13 هتل سورینت مریم کیش

نحوه دسترسی به هتل سورینت مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروی شهربازی.

هتل سورینت مریم کیش2 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش3 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش4 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش5 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش6 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش7 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش9 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش10 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش11 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش12 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش14 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش15 هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش16 هتل سورینت مریم کیش

maryam1 هتل سورینت مریم کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل بسیار زیبا است و طراحی و دکوراسیون چشم نوازی دارد. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد، مودب و پیگیر خواسته های مهمانان هتل هستند. ولی مساله بهداشت و نظافت موکت کف راهروها و کف اتاق که اتفاقا رنگ نسبتا روشنی هم داشت قابل قبول نبود. لبه های خوش خواب لک داشت. با توجه به رطوبت بالای هوای کیش تعویض روزانه حوله ها ضروری است که در سه روز اقامت ما انجام نشد. تخت خواب نوزاد مناسب در هتل وجود نداشت و تختی که برای ما آوردند تمیز نبود و پارک بازی کودک بود. اتاق داری و نظافت مساله اصلی برای ارتقای کیفیت این هتل زیباست.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتلش نسبتا خوب بود کهنه است اما تمیزه در کل مشکلی نداشت با قیمت هتل مریم هتل های بهتری از نظر نو بودن پیدا میکنید

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *