جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل لیوادر تالش

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ بهمن ۱۴۰۲

هتل لیوادر تالش واقع در استان گیلان یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر تالش می باشد. تالش از شهرهای پرجمعیت استان گیلان و قطب اکو توریسم ایران است. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی بکر و فراوان یکی از مقاصد محبوب گردشگران محسوب می‌شود. فضای سرسبز کنار هتل و چشم‌انداز زیبای آن به سمت جنگل محیط آرامش‌بخشی برای مهمانان ایجاد می‌کند. هتل لیوادر در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. از ویژگی‌های جذاب این هتل موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به جاهای دیدنی تالش است، به طوری که با اقامت در هتل لیوادر به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه‌های تالش بازدید کنید.

%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%B11 هتل لیوادر تالش

اتاق و سوئیت

هتل لیوادر دارای ۲۲ واحد اقامتی است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سوئیت شش نفره است؛ و شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. برخی از واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی به سمت دریا یا جنگل دارند.
در اتاق‌ها امکاناتی از قبیل مینی‌بار با هزینه، یخچال، آب رایگان، مبلمان، درآور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارد.

هتل لیوادر گیلان7 هتل لیوادر تالش

رستوران و کافی شاپ

هتل لیوادر دارای یک سالن صبحانه‌‌خوری است که در طبقه اول قرار دارد. این سالن ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارد. لازم به ذکر است ساعت سرو صبحانه ۸ الی ۱۰ صبح است.

هتل لیوادر گیلان5 هتل لیوادر تالش

امکانات رفاهی هتل لیوادر گیلان

عمومی: پارکینگ/ آسانسور/ نمازخانه/ اتاق عقد/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: سالن صبحانه خوری / رستوران .
جلسه و همايش: سالن چند منظوره.
خارج از هتل:فضای سبز.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا/ نمای جنگل/ نمای شهر/ نمای دشت/ نمای کوه.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل لیوادر گیلان10 هتل لیوادر تالش

نحوه دسترسی

آدرس: گیلان – تالش – بلوار امام رضا

هتل لیوادر گیلان هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان1 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان2 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان3 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان4 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان6 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان8 هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر گیلان9 هتل لیوادر تالش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    این هتل تنها حسنش اینه که در منطقه جنگلی بنا شده و ویو اتاقها به حنگل هست و زیبا هست ولی از نظر امکانات بسیار ضعیف هست و شما رو پشیمون میکنن

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    قبلا که من رفتم اوایل کارشون بود امکانات چندانی نداشت الان رو نمیدونم چجوریه

    ۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • عسل مسافر

    همین دو روز پیش- فروردین ۹۶- مهمان لیوادر بودم.
    اسم هتل برای این مکان نامناسب است. چون امکانات آن در حد یک مسافرخانه معمولی هم نبود.
    کمبود وسایل و امکانات و افراد: ویوی دریا برای اتاق ما در واقع ویوی سقف طبقه پایین هتل بود. برای جابجا کردن چمدانها از آن همه پله کارمندی ندارند، یعنی نه آسانسور و نه کارمند باربر هتل ندارند.در اتاق دو نفره ای که ما اجاره کردیم، تلفن نبود. هتل در هیچ یک از اتاقها تلفن ندارد چه برسد به اینترنت- در اتاق حتی یک عدد لیوان یا یک پیش دستی یا یک قندان نبود- در حالیکه پیش پا افتاده ترین مسافرخانه ها این امکانات ساده را دارند- نبود یک میخ یا آویز برای حوله حمام- چوب رختهای داغون خشک شویی ها در کمد- برای سرو صبحانه سالنی وجود ندارد چون سالن هتل همان تالار عروسی است که برای عروسی های آخر رزرو شده است- یکی از خانمهای پذیرش ساعت ۹ صبح در می زند و بیدارتان می کند و صبحانه که هزینه آن نفری ده هزار تومان جدای از هزینه هتل است، را داخل یک سینی بدون چنگال و چاقو و گاهی حتی بدون لیوان به دستتان می دهد و می رود. کار تحویل صبحانه را انجام می دهد و یکی دیگر کار نظافت را انجام می دهد.
    فرسودگی وسایل از قبیل: توالت فرنگی با در شکسته- سیفون خیلی ضعیف و ناکارآمد- شلنگ خراب توالت- روشویی شکسته سرویس بهداشتی- دوش مستهلک حمام- سطل خیلی کوچک بدون پدال در توالت- سطل پدال شکسته داخل اتاق- کاورهای پلاستیکی پاره و پوره روی صندلی های اتاق – کاور پاره و پوره روی در اتاق- لامپ سوخته لوستر- لامپ خیلی کم مصرف سبز رنگ در حمام.
    کثیفی و زشتی اتاق: لک روی دیوار- لک روی پرده ها- لک روی ژوفاژ- سیم بیرون زده و آویزان از دیوار. انتهای بیرون زده لوله های ژوفاژهای قبلی- موکت های چند تکه که لبه هایشان لوله شده و برگشته است.
    ضمنا در طول روز، شوفاژها را خاموش و آب گرم را هم قطع می کنند. شبها هم تا ساعت یک شب صدای تالار عروسی هتل مانع آرامش است.

    ۷ فروردین, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *