جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل خاتم یزد

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ دی ۱۳۹۴

اقامتی لذت بخش را در محیطی آرام و صمیمی با تجهیزاتی مدرن در هتل خاتم یزد تجربه کنید. این اقامتگاه به دور از ازدحام و شلوغی و ترافیک شهری در منطقه ای خوش آب و هوایی از یزد واقع شده است. هتل خاتم یزد در بهترین و بالاترین نقطه شهر قرار گرفته و تا مرکز شهر فاصله کمی دارد. گردشگران از اینجا به همه اماکن مورد نیازشان دسترسی آسانی دارند و به راحتی میتوانند به بازدید از مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری بروند.
هتل سه ستاره تاپ خاتم در بلوار جمهوری شهر یزد واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰۰ مترمربع در ۳ طبقه با ۳۴ اتاق در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است. هتل از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین و بالا ترین نقطه شهر یزد واقع شده است به طوری که میهمانان داخلی و خارجی می توانند به راحتی به محل های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه ۱۰-۱۵دقیقه با ماشین است.
آدرس : یزد بلوار جمهوری جنب تالار یزد ، هتل خاتم

فاصله تا فرودگاه :۷ دقیقه با ماشین

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، کافی شاپ ،

تسهیلات ویژه:هتل خاتم با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ مترمربع ، دارای ۳ طبقه و ۳۳ باب اتاق از قبیل یک تخته ، دوتخته ، سه تخته، سوئیت VIP و اتاقهای کانکت با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تلویزیون ، یخچال ، ماهواره ، اینترنت ، سیستم تهویه ، سرویس ایرانی و فرنگی ، وان ، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد ، خدمات خشکشویی ، روم سرویس ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس ، تالار جهت برگزاری مراسم عروسی و میهمانی ها ، همچنین ارائه خدمات تور و ترانسفر در خدمت شماست . مـوقعیت و مـکان هتـل خـاتـم : هتل خاتم از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین و بالا ترین نقطه شهر یزد واقع شده است به طوری که میهمانان داخلی و خارجی می توانند به راحتی به محل های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند .

khatam1 هتل خاتم یزد

khatam2 هتل خاتم یزد

1266 هتل خاتم یزد

1267 هتل خاتم یزد

1268 هتل خاتم یزد

1269 هتل خاتم یزد

1270 هتل خاتم یزد

1271 هتل خاتم یزد

1272 هتل خاتم یزد

1274 هتل خاتم یزد

1275 هتل خاتم یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *