جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بین المللی آذین گرگان

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مهر ۱۳۹۶

آدرس : استان گلستان ، گرگان ، جاده تهران ، مدخل ورودی شهر ، هتل بین المللی آذین گرگان ، هتل بین المللی آذین

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، فروشگاه و غرفه ، کافی شاپ ،

تسهیلات ویژه: هتل آذین با۴۰۰۰متر زمین و زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع درشش و نیم طبقه احداث گردیده است . ۲- طبقه همکف به مساحت ۷۵۰ مترمربع شامل لابی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و پذیرش ، کافی نت ، گیم نت ، فروشگاه ها ، سرویس ها ، نمازخانه و آشپزخانه می باشد . ۳- نیم طبقه : به مساحت ۲۸۰ مترمربع شامل رستوران ، کافی شاپ ، چایخانه ، فروشگاه ،اموراداری و مدیریت . ۴- تالارها : در طبقه اول و دوم هر طبقه با زیربنای ۶۵۰ متر مربع شامل تالارهای عروسی ، کنفرانس و سمینار همراه با سن ، سیستمهای صوتی و تصویری و سیستم اینترنت پر سرعت و سرویس ها و سالن آرایش خانمها و آماده سازی و ظرفیت دو تالار ۱۲۰۰ نفر می باشد .

توضیحات: هتل بین المللی آذین واقع در استان سرسبز گلستان و در شهرستان زیبای گرگان و در مسیر جاده تهران گرگان و مدخل ورودی شهر قرار دارد . این هتل از شمال به دشت زیبای ترکمن و از جنوب به کوهها و جنگل سرسبز گلستان و از غرب به دشت زیبای ترکمن و جاده تهران گرگان و از شرق به شهر گرگان مشرف می باشد .

azin1 هتل بین المللی آذین گرگان

azin2 هتل بین المللی آذین گرگان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *