رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

هتل اکسین محمودآباد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد با زیربنای ۳۸۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ در جهت ارتقاء کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا در فاصله ۲۰۰ متری از دریا واقع شده است. هتل‌ اکسین محمود آباد دارای ۴ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی است. پرسنل مجرب و خوش برخورد این مجموعه آماده میزبانی از شما عزیزان هستند.

اتاق و سوئیت

اتاق های هتل‌ اکسین محمود آباد کاملا استاندارد و مجهز است. این هتل دارای سوئیت‌های دوبلکس، بزرگ و معمولی بوده که افراد با توجه به جمعیت خانواده خود می‌توانند از بین این اتاق‌ها و سوئیت‌ها انتخاب کنند. امکانات رفاهی مناسب موجود در واحدها می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان باشد.در واقع مجهز بودن اتاق‌های هتل آپارتمان اکسین محمود آباد می‌تواند آرامش شما را در طی اقامت تامین کند.

رستوران و کافی شاپ

هتل‌ اکسین محمود آباد دارای یک رستوران شیک و باکیفیت در طبقه اول خود است. به این ترتیب گردشگران و مهمانان عزیز برای صرف غذا می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند. رستوران هتل اکسین بین ۵۰ تا ۸۰ نفر ظرفیت دارد. منوی متنوع و غذاهای لذیذ و خوشمزه این رستوران می‌تواند رضایت افراد با هر نوع سلیقه‌ای را به دست بیاورد.
در هتل‌ اکسین محمود آباد صبحانه نیز سرو می‌شود. بوفه صبحانه این هتل بسیار متنوع بوده و کیفیت بالایی دارد. علاوه ‌بر آن، کسانی که تمایل به نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های مختلف دارند، می‌توانند به کافی شاپ هتل اکسین مراجعه کنند.

امکانات رفاهی هتل اکسین محمودآباد

هتل‌ اکسین یکی از جذاب‌ترین هتل‌ های محمودآباد بوده که در منطقه‌ای ساحلی و فضای سبز بسیار زیبایی قرار گرفته است. در فضای سبز این هتل رستوران و کافی شاپ به همراه میز و صندلی قرار گرفته تا مهمانان گرامی از فضای باز استفاده کنند. در واقع این هتل سه ستاره تمامی امکانات مورد نیاز جهت تامین آرامش و راحتی مهمانان و گردشگران را فراهم کرده است.
عمومی: دستگاه ATM/ نمازخانه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: رستوران/ سالن صبحانه خوری.
ورزشی و تفريحی: فوتبال دستی/ بیلیارد.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای جنگل/ نمای دشت/ نمای رو به حیاط/ نمای شالیزار/ نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان کردی.
سرگرمی:اتاق بازی.
خدمات:پذیرش بیست و چهار ساعته/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ دستگاه واکس کفش/ نهار در اتاق/ خدمات تور/ فکس/ فتوکپی/ پرینتر.

نحوه دسترسی به هتل اکسین محمودآباد

هتل آپارتمان اکسین محمود آباد در ۸ کیلومتری محمود آباد واقع شده است. این هتل سه ستاره در بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است که برای گردشگران یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. آدرس دقیق هتل‌ اکسین محمود آباد به شرح زیر است: ۸ کیلومتری جاده محمودآباد، سرخرود، پس از دهکده توریستی دریاسر

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

هتل اکسین محمودآباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *