جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آپادانا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۱

هتل آپادانا تهران یکی از هتل های تک ستاره پایتخت است که در حوالی انقلاب و تقاطع خیابان طالقانی و بهار قرار دارد. یکی از آن هتل های باسابقه و قدیمی شهر که نرخ واحدهای اقامتی اش در حد مهمانسراهاست و امکانات و خدمات بیش تری از آن ها ارائه می دهد. هتل آپادانا در واقع در اوایل دهه ۴۰ ساخته شده و به همت تجربه طولانیِ خود، راهش را به گردشگری امروز باز کرده است. این هتل قدیمی به منظور رفاه مهمانانش در دهه ۹۰ بازسازی شد و سطح کیفی خدمات و امکاناتش را ارتقا بخشید.

هتل آپادانا تهران1 هتل آپادانا تهران

امکانات هتل آپادانا تهران

از آنجایی که کیفیت هتل رستوران آپادانا تهران از یک مسافرخانه بهتر است، امکانات و خدمات بیش تری در اختیار مهمانانش قرار می گیرد. این هتل دارای آسانسور، رستوران، تهویه مطبوع، کافی شاپ و اینترنت رایگان است و با ساختمانی نوساز از مهمانان خود میزبانی می کند. هنگام ورود به هتل تحت تاثیر دکوراسیون زیبای لابی هتل قرار می گیرید.

هتل آپادانا تهران6 هتل آپادانا تهران

اتاق و سوئیت

هتل رستوران آپادانا در ۳ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۱۹ واحد اقامتی است و اتاق هایی نظیر اتاق های ۱ تخته تا ۳ تخته را به مهمانانش ارائه می دهد. چنانچه به صورت خانوادگی به این سفر رفته اید، می توانید یکی از سوئیت های ۴ نفره این هتل را رزرو کنید. برخی از این اتاق ها پنجره هایی رو به کوچه دارند و برخی از آن ها رو به خیابان باز می شوند.

اتاق های هتل آپادانا تهران چندان بزرگ نیستند اما با امکانات و وسایل نو دکور شده اند. در دکوراسیون اتاق ها رنگ های مختلفی به کار برده شده و وجهه تمایزی برای اتاق ها به حساب می آید. امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، دراور، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، تلویزیون و لوازم بهداشتی در این اتاق ها گنجانده شده است. ناگفته نماند که برخی از این اتاق ها از نورگیری خوبی برخوردار نیستند و هنگام رزرو باید به این موضوع دقت کرد.

هتل آپادانا تهران5 هتل آپادانا تهران

رستوران و کافی شاپ

یکی دیگر از نقاط قوت هتل رستوران آپادانا، رستوران آن است چون محیطی دلنشین و شیک را برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده و اینجا می توانید انواع غذاهای ایرانی را برای وعده های ناهار و شام میل کنید. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از ۸ صبح تا ۹:۳۰ صبح است. کافی شاپ هتل نیز در لابی هتل واقع شده و فضای آرام و دنجی دارد. این کافی شاپ از ۵ بعد از ظهر تا نیمه های شب دایر است. ضمن اینکه هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند.

این هتل چه برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه مناسب و ارزانی است و یکی دیگر از جذابیت های آن ذوق به کار رفته در دکوراسیون اتاق ها و لابی آن است. از خدماتی که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد می توان به خدمات اتو، فکس، فتوکپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. هتل آپادانا تهران فاقد پارکینگ است ولی کسانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند می توانند از پارکینگ مجاور هتل استفاده کنند.

هتل آپادانا تهران هتل آپادانا تهران

نحوه دسترسی به هتل آپادانا تهران

آدرس :تهران – خیابان طالقانی – نرسیده به خیابان بهار – روبروی بیمارستان ۵۰۲ ارتش – هتل آپادانا

هتل آپادانا تهران2 هتل آپادانا تهران

هتل آپادانا تهران3 هتل آپادانا تهران

هتل آپادانا تهران4 هتل آپادانا تهران

هتل آپادانا تهران7 هتل آپادانا تهران

هتل آپادانا تهران8 هتل آپادانا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *