جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آپارتمان مدیا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ دی ۱۴۰۰

هتل آپارتمان مدیا تهران،هتلی لوکس و مناسب در شمال پایتخت در خیابان نلسون ماندلا (جردن) با دسترسی آسان به مناطق تجاری و اداری شهر می باشد . هتل آپارتمان مدیا تهران در ۴ طبقه دارای ۱۸ آپارتمان استاندارد لوکس یک خوابه مجهز به کلیه امکانات درخور هتل های سه ستاره برای پذیرایی از میهمانان ارجمند خود است. از جمله امکانات هتل آپارتمان مدیا تهران می توان به کافی شاپ، رستوران با سرو انواع غذاهای سنتی، کلاسیک و فست فود، سالن کنفرانس، صندوق امانات، آسانسور، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش‌نشانی در لابی، لباسشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو، اطفای حریق، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، جعبه کمک های اولیه، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود و کپسول آتش‌نشانی در راهرو اشاره کرد.

مدیا هتل آپارتمان مدیا تهران

ویژگی هتل

همچنین دسترسی آسان به مرکز نمایشگاه های بین المللی، تله کابین توچال، بازار تجریش، امامزاده صالح، دربند، درکه، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید پالادیوم، پارک ملت و پاساژ صفویه، از دیگر محاسن هتل آپارتمان مدیا تهران محسوب می شوند. هتل آپارتمان مدیا در یکی از بهترین نقطه‌ های تهران قرار گرفته است . وسایل شیک و تازه در واحد های آپارتمانی از مزیت ‌هایی است که هتل آپارتمان مدیا دارد.

هتل آپارتمان مدیا تهران8 هتل آپارتمان مدیا تهران
با این که این مرکز اقامتی به صورت هتل آپارتمان است و شما امکان آشپزی در واحد خود را دارید، اما هتل مدیا همیشه برای پذیرایی از شما آماده است. بدنیست بدانید که صبحانه‌ هتل آپارتمان مدیا تهران به صورت بوفه بوده و از کیفیت و تنوع خوبی برخوردار است. اگر دنبال هتل آپارتمانی با موقعیت مکانی مناسب در پایتخت می‌گردید، هتل آپارتمان مدیا را فراموش نکنید.

هتل آپارتمان مدیا تهران7 هتل آپارتمان مدیا تهران

امکانات هتل آپارتمان مدیا تهران

از امکاناتی که این هتل در اتاق ها آماده کرده می توان: تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مایکروفر، آشپزخانه، مینی‌بار غیررایگان، چیلر، اجاق گاز، سشوار، کمد لباس، وسایل پخت‌و‌پز، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق را نام برد. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.

هتل آپارتمان مدیا تهران9 هتل آپارتمان مدیا تهران

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، بزراگراه آفریقا ، هتل مدیا ، هتل آپارتمان مدیا

هتل آپارتمان مدیا تهران هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران1 هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران2 هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران3 هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران4 هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران5 هتل آپارتمان مدیا تهران

هتل آپارتمان مدیا تهران6 هتل آپارتمان مدیا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد