رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

نمایشگاه گردشگری برلین ۲۰۱۴ پایان یافت

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ – نمایشگاه امسال گردشگری برلین روز گذشته (یکشنبه) در این شهر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چهل‌وهشتمین دوره «نمایشگاه گردشگری برلین» به عنوان یکی از پنج نمایشگاه برتر گردشگری جهان روز گذشته (۹ مارس) در شهر زیبای برلین، پایتخت آلمان پایان یافت.

به گزارش توربو نیوز، در نمایشگاه امسال گردشگری برلین (ITB) بیش از ۱۰ هزار نماینده از ۱۹۰ کشور در قالب بیش از ۱۳۷۰ موسسه حضور داشتند و در طول پنج روز برگزاری این نمایشگاه، جاذبه‌های گردشگری کشورهایشان و آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ توسعه صنعت گردشگری را به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

در نمایشگاه امسال که همانند سال‌های گذشته فعالان حوزه‌ صنعت گردشگری کشورهای مختلف جهان از جمله سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون، شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها در آن حضوری پررنگ داشتند، مکزیک شریک تجاری بود و کلمبیا، ارمنستان، گرجستان، اردن و نیوزلند نخستین حضور خود را تجربه کردند.

از سوی دیگر غرفه اسپانیا نیز به عنوان بهترین غرفه نمایشگاه امسال انتخاب شد.

نمایشگاه گردشگری برلین که امسال به مدت پنج روز از تاریخ پنجم تا نهم مارس (۱۴ تا ۱۸ اسفند) با رشد ۴ درصدی بازدیدکنندگانش نسبت به سال ۲۰۱۳ میزبان علاقه‌مندان بود، همواره سکویی برای کشورهای مختلف جهان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده این نمایشگاه تلاش می‌کنند با اجرای تمهیدات ویژه‌، ساکنان شهر برلین و گردشگران را به بازدید از آن تشویق کنند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در سطح جهان است که تاریخچه‌ برگزاری آن به سال ۱۹۶۶ بازمی‌گردد. در آن سال، این نمایشگاه برای نخستین بار تحت عنوان «نمایش راه‌های بازرگانی ویژه‌ی سفر» در شهر برلین برپا شد و در سال‌های بعد به‌طور چشمگیری توسعه یافت و به «آی‌تی‌بی» تغییر نام داد.

5575757557555 نمایشگاه گردشگری برلین 2014 پایان یافت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *