جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آغاز به کار نمایشگاه گردشگری برلین

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از دنیای اقتصاد، به گزارش توربو نیوز، درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری همواره بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی آلمان را به خود اختصاص داده و بیشتر گردشگران این کشور از فرانسه، انگلیس، آمریکا، روسیه و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس هستند، البته در ماه‌های اخیر گردشگران آلمان از دو کشور پرجمعیت چین و هند نیز افزایش یافته‌اند. امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین (ITB) بیش از ۱۰ هزار نماینده از ۱۹۰ کشور در قالب بیش از ۱۳۷۰ موسسه حضور خواهند داشت و در طول پنج روز برگزاری این نمایشگاه، جاذبه‌های گردشگری کشورهایشان و آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ توسعه صنعت گردشگری را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.
در نمایشگاه امسال فعالان حوزه‌ صنعت گردشگری کشورهای مختلف جهان از جمله سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون، شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها حضور خواهند داشت. نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در سطح جهان است که تاریخچه‌ برگزاری آن به سال ۱۹۶۶ بازمی‌گردد. در آن سال، این نمایشگاه برای نخستین بار تحت عنوان «نمایش راه‌های بازرگانی ویژه‌ سفر» در شهر برلین برپا شد و در سال‌های بعد به‌طور چشمگیری توسعه یافت و به «آی‌تی‌بی» تغییر نام داد.
نمایشگاه امسال گردشگری برلین به مدت پنج روز از تاریخ پنجم تا نهم مارس (۱۴ تا ۱۸ اسفند) میزبان علاقه‌مندان است که سه روز نخست برگزاری نمایشگاه ویژه‌ کارشناسان صنعت گردشگری و دو روز پایانی ویژه‌ بازدید عموم خواهد بود.

ImageThumb آغاز به کار نمایشگاه گردشگری برلین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *