رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

مرکز نمایشگاهی مازندران با طراحی استاد دانشگاه هاروارد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ – رئیس گروه طراحی دانشگاه معماری لندن با اشاره به اینکه مرکز نمایشگاهی مازندران براساس معماری اسلامی احداث می‌شود، گفت: طراحی این پروژه را به شکل باغ ایرانی در نظر گرفته‌ایم.
بهرام شیردل در جلسه رسیدگی به وضعیت مرکز نمایشگاهی مازندران در سالن شماره دو استانداری اظهار داشت:‌ حدود دو ماه است که نسبت به طراحی مرکز نمایشگاهی مازندران در شهرستان ساری، اقدام کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه این مرکز نمایشگاهی در مازندران در محور ساری به سمت فرح‌آباد قرار دارد که مجموعه‌ای چند عملکردی است، گفت: ساختمان‌های این مرکز نمایشگاهی که شامل سالن نمایشگاه، هتل، مرکز همایش و مرکز آموزشی برای توسعه آینده در نظر گرفته شده، مکمل همدیگر هستند.
این استاد دانشگاه هاروارد با بیان اینکه با توجه به توسعه شهرسازی که از ساری به سمت فرح‌آباد است و دانشگاه‌هایی که در این مسیر قرار گرفته، این مرکز فرهنگی می‌تواند فرصتی برای این مراکز باشد، گفت: فضای نمایشگاهی در این مسیر لحاظ شده است و همچنین فرصتی برای گردشگری داخلی و خارجی است.
رئیس گروه طراحی دانشگاه معماری لندن با بیان اینکه مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی ایران را به شکل باغ ایرانی در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مازندران مانند باغی برای ایران است و این پروژه هم بر مبنای معماری و شهرسازی در ایران است.
شیردل با اشاره به اینکه مبنای اصلی پروژه بر اساس معماری اسلامی در ایران است، گفت: از اصول معماری اسلامی در مفهوم پروژه و جزییات آن، تبعیت کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه این مرکز دارای ۵ ‌هزار متر فضای سرپوشیده نمایشگاهی و همچنین فضای نمایشگاهی با مجموعه اقامتی دارای ۱۰۰ اتاق است، خاطرنشان کرد:‌ سالن اجتماعات یک‌هزار و ۲۰۰ نفره هم برای این مرکز در نظر گرفته‌ایم.
شیردل با اشاره به اینکه از فروردین سال ۹۳ وارد فاز اجرایی این مرکز می‌شویم، یادآور شد: زمان بهره‌برداری پروژه، سه ساله است.
Handler2k, مرکز نمایشگاهی مازندران با طراحی استاد دانشگاه هاروارد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *