جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نخستین قطار گردشگری به ایستگاه جشنواره ملی آش رسید

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ شهریور ۱۳۹۶

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان شامگاه جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این نخستین بار بود که یک قطار گردشگری داخلی ویژه جشنواره آش به زنجان آمد.
اویس کیانی افزود: این قطار ساعت ۶ صبح روز گذشته از راه آهن تهران به مقصد ایستگاه سلطانیه آمد و پس از بازدید گردشگران از ارگ و گنبد سلطانیه با همراهی راهنمایان رسمی گردشگردی استان، به سمت زنجان راهی شدند و در شهر زنجان نیز از موزه رختشویخانه و مجموعه گاوازنگ (محل برگزاری جشنواره آش) بازدید کردند.
وی به نظر مثبت گردشگران از تجربه سفر به زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این رضایت حاکی از آن است که اگر تلاش هدفمندی برای مسیرهای گردشگری استان شود، می توان مخاطب آن را یافت و در زمان و موقعیت مناسب زنجان را به مقصد گردشگری تبدیل کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی از هشتم تا دوازدهم شهریور امسال در محل مجموعه تفریحی، فرهنگی گاوازنگ زنجان در حال برگزاری است.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گروه های آشپزی از ۲۶ استان کشور، اقدام به پخت آش های محلی خود در این جشنواره کرده اند.
برگزاری ۱۲۵ غرفه صنایع دستی با حضور همه استان های کشور و نیز نمایشگاه سنگ های قیمتی و زیور آلات از دیگر برنامه های دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی است.

جشنواره آش نخستین قطار گردشگری به ایستگاه جشنواره ملی آش رسید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *