رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نخستین اتو سینما در جزیره قشم آغاز شد

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مرداد ۱۳۹۹

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، طرح «اتو سینما» برای نخستین بار در این جزیره آغاز شد.مرتضی شیخ زاده شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح، در فاصله بین عید قربان تا غدیر، هر شب ساعت ۱۰ شاهد اکران یک فیلم سینمایی در طرح «اتو سینما» خواهیم بود.

-1 نخستین اتو سینما در جزیره قشم آغاز شد

 

وی ادامه داد: در این طرح تصویر فیلم‌ سینمایی از صفحه نمایشگر بزرگ جانمایی شده در محل به نمایش گذاشته می‌شود و تماشاچیان از طریق امواج رادیویی اتومبیل‌های خود می‎توانند صدای فیلم را بشنوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در طرح اولیه «اتو سینما» جزیره قشم برای حضور ۵۰ دستگاه خودرو برنامه ریزی شد.

وی افزود: در صورت استقبال توسط شهروندان، می‌توان با جانمایی جدید، ظرفیت این طرح را افزایش داد.

شیخ زاده ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای حضور نیروهای آتش‌نشانی و همچنین اتولانس سازمان منطقه آزاد قشم برای مسائل ایمنی و خدمت‌رسانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین شرایط برای خونگیری از علاقه‌مندان به اهدای خون نیز در این محل فراهم شده‌است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: بازرسان و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز هر شب با حضور در این محل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام نمایش فیلم نظارت می کنند.

وی بیان کرد: «اتو سینما» ایده‌ای است که بر اساس آن تلاش می‌شود هم فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و هم نیازهای روحی_روانی مردم برای تفریح در اجتماع پاسخ داده شود.

 نخستین اتو سینما در جزیره قشم آغاز شد

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *