رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اسفند ۱۳۹۶

مکان های دیدنی تور روسیه که لست تورز پیشنهاد میکند

لینک این مطلب کپی شد!

پهناورترین کشور دنیا مکان های دیدنی زیادی دارد که حتما باید از آنها بازدید کرد. از میان بهترین شهرهای توریستی در کشور روسیه ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مکان های دیدنی سنت پترزبورگ، سوچی، مسکو، قازان و ایرکوتسک بپردازیم.

 مکان های دیدنی تور روسیه که لست تورز پیشنهاد میکند
دریاچه بایکال در ایرکوتسک
دریاچه بایکال به علت عمق ۱۶۴۲ متری که دارد در سراسر جهان شناخته شده است. در فصل زمستان و حتی اوایل بهار این دریاچه چشم انداز بسیار زیبایی به خود می گیرد. دریاچه بایکال تا حدی بی نظیر و جذاب است که بسیاری لقب مروارید سیبری را به آن داده اند. توجه داشته باشید که فاصله دریاچه بایکال تا پایتخت روسیه یعنی شهر مسکو بیش از ۵ هزار کیلومتر است. پس بهتر است که برای رفتن به آن از هواپیما استفاده کنید و یا اینکه از همان ابتدا مقصد خود را ایرکوتسک قرار دهید.

 مکان های دیدنی تور روسیه که لست تورز پیشنهاد میکند

جاذبه های تاریخی سنت پترزبورگ را از دست ندهید
بطورکلی شهر سنت پترزبورگ دارای موزه ها و مکان های تاریخی زیادی است. کاخ پترهف (Peterhof Palace)، کاخ کاترین (Catherin Palace)، کلیسای منجی بر خون ریخته شده و شاید بتوان گفت از همه مهم تر موزه هرمیتاژ (Hermitage Museum) که بزرگترین کلکسیون نقاشی در جهان را در خود جای داده از بهترین مکان های دیدنی در سنت پترزبورگ هستند. اگر در نخستین روز پنج شنبه از هر ماه به موزه هرمیتاژ مراجعه کنید نیازی به پرداخت هزینه ورودی نخواهید داشت و می توانید به رایگان از موزه بازدید داشته باشید. البته در این روز معمولا تعداد زیادی از گردشگران به موزه می آیند و این مکان بسیار شلوغ خواهد شد.

 مکان های دیدنی تور روسیه که لست تورز پیشنهاد میکند

از جاذبه های طبیعی در سوچی لذت ببرید
شهر سوچی بر خلاف سنت پترزبورگ جاذبه های تاریخی چندانی ندارد. اما طبیعت این شهر شما را شگفت زده خواهد کرد. طبیعت گردی و غار نوردی از تفریحات گردشگران در سوچی محسوب می شود. پیشنهاد می کنم برای طبیعت گردی و یا غار نوردی به پارک ملی سوچی رفته و از محیط بکر آن لذت ببرید. اما باید گفت که پر طرفدارترین فعالیتی که هر گردشگری در سوچی باید به سراغ آن برود پیست اسکی روزا ختور (Rosa Khutor Ski Resort) است.

 مکان های دیدنی تور روسیه که لست تورز پیشنهاد میکند

در میان جاذبه های گردشگری مسکو غرق شوید
شهر مسکو آنقدر موزه و بنای تاریخی دارد که حتی در ۱۰ روز هم نمی توان از تمامی آنها بازدید کرد. اما در این شهر نباید بازدید از مکان هایی همچون میدان سرخ با آن گنبدهای رنگارنگ، کاخ کرملین که بخشی از تاریخ روسیه را در خود جای داده و همچنین پارک گورکی در کنار رود مسکو را از دست داد. در کنار مواردی که گفته شد آسمان نمای مسکو، میدان مانژ و گالری ترتیاکوف (Tretyakov Gallery) از دیگر دیدنی های مسکو به شمار می آیند. متروی این شهر نیز با سالن های باشکوه خود نوعی جاذبه گردشگری است.حتما وارد منو تور مسکو لست تورز شوید تا جدیدترین تورهای مسکو را از کارگزاران و مجریان تور مسکو دریافت کنید

کرملین و هرمیتاژ قازان
درست همانند مسکو شهر قازان نیز دارای موزه هرمیتاژ می‌باشد. این شهر یک کاخ به نام کرملین نیز دارد که البته از کاخ کرملین مسکو بسیار کوچکتر است. در موزه هرمیتاژ قازان آثار بسیار مهمی نگهداری می شوند. اگر از علاقمندان به جاذبه های گردشگری مذهبی نیز هستید مسجد قل‌ شریف در این شهر برایتان بسیار جذاب خواهد بود. قل‌ شریف در حقیقت بزرگترین مسجد در سراسر روسیه محسوب می شود که قدمت زیادی دارد. در کنار تمام مواردی که گفته شد باید بدانید که قازان یکی از شهرهایی است که مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ نیز در آن برگزار می شود. استادیوم کازان آرنا یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات در قازان است.

از مجموعه تاریخی پوگوست کیژی (Kizhi) بازدید کنید
مجموعه تاریخی پوگوست کیژی در جزیره کیژی واقع شده که یکی از مکان های توریستی در تور روسیه است. در این مجموعه تاریخی دو کلیسا قرار دارند. حتما جالب خواهد بود که بدانید این دو کلیسا از جنس چوب ساخته شده اند. بناهایی را تصور کنید که در قرن ۱۷ میلادی و با ارتفاعی در حدود ۳۷ متر از جنس چوب هستند. البته این مجموعه تاریخی تنها جاذبه گردشگری در جزیره کیژی نیست. این جزیره ۶ کیلومتر طول و تنها ۱ کیلومتر نیز عرض دارد. کوچک بودن و خلوتی جزیره کیژی آن را به مکانی ایده آل برای لذت بردن از طبیعت تبدیل کرده است.شما علاقمندان سفر به روسیه میتوانید منو تور روسیه لست تورز وارد شوید و جدیدترین تورهای روسیه را پس از مقایسه قیمت و هتل و قیمت انتخاب کنید

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *