رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ بهمن ۱۳۹۲

موانع ورود ایرانی – آمریکایی‌ها برای سفر به ایران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۲/۱۱/۲۱- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از همشهری، این خبر را سیروس اعتمادی تورگردان ایرانی اعلام کرده و گفته که بین ایرانی‌های مقیم آمریکا موج سفر به ایران راه افتاده است. به گفته این تورگردان، ایرانی‌های مقیم آمریکا که گذرنامه آمریکایی دارند، تمایل زیادی برای سفر به ایران نشان می‌دهند که انگیزه برخی از آنها از سفر به ایران ازدواج است.

سیروس اعتمادی با تأکید بر اینکه سفر این افراد به ایران بدون دردسر نیست، گفت: بسیاری از دعوتنامه‌هایی که این روزها دریافت می‌کنیم با موضوع ازدواج است. به گفته او، نسلی از ایرانی‌هایی که در آمریکا متولد شده‌اند می‌خواهند در ایران ازدواج کنند اما چون گذرنامه ایرانی ندارند، سفرشان حکم سفر یک آمریکایی به ایران را پیدا می‌کند.

اعتمادی با اشاره به اینکه آمریکایی‌هایی که به ایران سفر می‌کنند حتما باید راهنمای تور داشته باشند و محل اقامت و مسیرهای سفرشان در ایران کاملا مشخص باشد، گفت: ایرانی‌های مقیم آمریکا معمولا در سفر به ایران می‌خواهند در خانه اقوام اقامت کنند و اصلا بیشترین هدف‌شان از این سفر هم دیدار با خویشاوندان یا آشنایی بیشتر با شخصی است که می‌خواهند با او ازدواج کنند و معمولا هم دعوتنامه‌هایشان از طرف آن افراد است، برای همین آنها اصلا گردشگر به‌شمار نمی‌آیند، اما به‌خاطر شرایط خاصی که برای سفر آمریکایی‌ها به ایران وجود دارد، آنها مجبورند ویزای گردشگری بگیرند.

persepolis_gate موانع ورود ایرانی - آمریکایی‌ها برای سفر به ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *