رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آذر ۱۳۹۸

معرفی ۵ گجت مفید برای سفرهای زمینی

اشتراک گذاری

امروزه برای داشتن سفری خوب و خاطره انگیزو تبدیل سفر به تجربه‌ای فوق‌العاده راه‌های زیادی وجود دارد و یکی از آنها استفاده کردن از گجت های مناسب سفر می‌باشد. هدف اصلی این گجت‌ها راحتی برای استفاده و در عین حال کارایی بالا می‌باشد. در این مطلب سعی داریم به معرفی ۵ گجت مفید برای سفرهای زمینی بپردازیم تا شما باتوجه به نیاز و نوع سفر خود تصمیم بگیرید که از چه گجتی استفاده کنیدو چه گجتی می تواند سفر شمارا بهتر سازد .

۱-شارژر ماشین
در صورتی که با ماشین شخصی به سفر بروید، شارژر ماشین هم در وقت شما برای شارژ کردن موبایل، تبلت و دوربینتان صرفه‌جویی می‌کند و هم این امکان را به شما می‌دهد که پیوسته از راهنمای مسیر گوشی‌تان کمک بگیرید. همچنین در صورت سفر با بچه‌های کوچک، به سرگرم شدن آنها در ماشین به وسیله موبایل و تبلتشان هم کمک می‌کند.

گجت برای سفرهای زمینی  معرفی 5 گجت مفید برای سفرهای زمینی

۲- باتری اکسترنال با ظرفیت بالا
امروزه شارژرهای اکسترنال بسیار محبوب شده‌اند. اما از آنجا که نسبت به مقدار انرژی که در خود ذخیره می‌کنند بزرگ‌تر هم می‌شوند، بیشتر افراد از پاور بانک‌های کوچک بعنوان گجت های مناسب سفر استفاده می‌کنند. به خودتان کمی لطف کنید و پاوربانک بزرگ‌تری بگیرید تا بتواند مقدار بیشتری گوشی و دستگاه‌های شما را شارژ کند. همچنین بعضی از این گجت‌ها، دارای پورت‌های بیشتری هستند تا بتوانید به دوستانتان هم در شارژ کردن گوشی‌هایشان کمک کنید.

گجتهای مفید برای سفر  معرفی 5 گجت مفید برای سفرهای زمینی

۳-گجت GoPro Hero 5
گجت GoPro Hero 5، در واقع نوعی دوربین کوچک بسیار جذاب است که از باید های هر سفر ماجراجویانه ای است. با این دوربین ها می توانید در عمق آب ها غواصی کنید و عکس های بسیار جذابی بگیرید و یا در مواقعی که به پیاده روی، کوهنوردی و … رفته اید. این دوربین ها ضد آب هستند و دارای قابلیت هایی مثل وای فای و بلوتوث هم هستند.

گوپرو  معرفی 5 گجت مفید برای سفرهای زمینی

۴-پهباد DJI Phantom 4
یکی از بهترین گجت های سفری که شما را به یک ماجراجوی تمام عیار تبدیل می کند و می توانید همراهتان در سفر ببرید، پهباد است و شاید بتوان حرفه ای ترین مدل پهباد ها را DJI Phantom 4 دانست که در ایران هم وجود دارد. با استفاده از این پهباد می توانید عکس های و فیلم های فوق العاده ای از زوایای مختلف بگیرید. از تجهیزات این پهباد می توان به جی پی اس، پرواز و فرود اتوماتیک و گیره های مخصوص تنظیم دوربین اشاره کرد.

پهباد معرفی 5 گجت مفید برای سفرهای زمینی

۵-گجت go Tenna
یکی از کاربردی ترین و بهترین گجت های سفری Go Tenna است که با استفاده از آن می توانید حتی در مواقعی که آنتن ندارید هم پیامک بدهید. این گجت برای زمان هایی که می خواهید سفری ماجراحویانه در دل طبیعت داشته باشید اما پوشش ارتباطی ندارید، عالی است. علاوه بر این، برای اپ این دستگاه می توانید نقشه آفلاین همه ی مناطق دنیا را دانلود کنید.

5 گجت برای سفرهای زمینی  معرفی 5 گجت مفید برای سفرهای زمینی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *