جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

تاریخ بروزرسانی :
۹ دی ۱۳۹۷

شاید بارها این سوال در ذهنتان پیش آمده برای یک مسافر که شاید دوست , آشنا و حتی یکی از اعضای خانواده تان باشد چه هدیه ای بخرید . اگر این شخص بخواهد به سفر برود در فرهنگ مهرنوازی ایرانی این رسم است که باید هدیه ای به آن شخص داده شود تا او با خاطره ی خوش راهی سفر شود . اگر شخص برای بازدید از ایران آمده باشد و قصد ترک ایران را داشته باشد رسم مهمانوازی ایرانی این است که هدیه ای به رسم یادبود و ثبت خاطره ای ماندگار به شخص مسافر داده شود . حال اگر این شخص کثیر السفر یعنی همیشه در حال سفر باشد و از سفر کردن لذت ببرد خوب چه بهتر هدیه ای که به ایشان داده می شود از وسایل مورد نیاز سفر باشد . در این مطلب می خواهیم شما را در این مورد راهنمایی کنیم امیدوارم که مورد قبول واقع شود .

دوربین عکاسی

هیچ چیز مثل یک عکس زیبا و دوست داشتنی نمی‌تواند لحظات شاد مسافرت را ماندگار کند. اگر در بار و بندیل دوستان‌تان دوربین عکاسی وجود ندارد، می‌توانید با خرید این وسیله، یک شگفتی بزرگ را به این عزیزان تقدیم کنید. بدین ترتیب آنها پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به مقصد مورد نظرشان می‌توانند لحظات را ثبت و با شما به اشتراک بگذراند.

دوربین بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

پاور بانک قابل حمل

تمام شدن شارژ وسایل الکترونیکی همیشه یک مشکل آزار دهنده است. این مشکل، گه گداری در سفرهایی که با بلیط هواپیما به نقاط دور دست انجام می‌پذیرد، بیشتر هم به چشم می‌آید. پس با کادو کردن یک پاور بانک قابل حمل می‌توانید یکی از اساسی‌ترین گره‌های سفر عزیزان خود را باز کنید.

پاور بانک بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

آداپتور جهانی

مثل پاور بانک، آداپتور جهانی هم می‌تواند گره گشای شارژ گوشی و دوربین دوستان شما باشد. این آداپتورها که اکثرا دارای پورت USB می‌باشند، در هر نقطه‌ای از جهان و با هر نوع پریزی سازگار بوده و واقعا کارآمد هستند. هدیه دادن چنین وسیله ارزشمندی به دوستان و آشنایان، شیرینی خرید بلیط هواپیما و سفر را برای آنان چند برابر می‌کند.

آدابتور بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

چشم بند

شاید باورتان نشود ولی داشتن یک چشم بند می‌تواند آسایش سفر عزیزان شما را چندین برابر کند. گاهی اختلالات خواب در طول سفر به خاطر تغییر ساعت و نور محیط به وجود می‌آید و تا حد بسیار زیادی روی کیفیت سفر تاثیر می‌گذارد. جالب است بدانید که چشم بندهایی که دارای نقره خاصی هستند، مانع از چروکیدگی پوست صورت نیز می‌شوند. پس چنانچه دوست یا آشنایی دارید که بلیط هواپیمای خود را به مقصدی با اختلاف ساعت فراوان تهیه کرده، آرامش در خواب را با یک چشم بند به او هدیه دهید.

چشم بند بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

کوله پشتی

یک کوله پشتی راحت و جادار می‌تواند نقش پر رنگی در راحت بودن حمل و نقل ایفا کند. مسلما حمل کردن یک کوله پشتی کوچک بر روی دوش، مخصوصا برای آنهایی که قصد خرید سوغات از سفر دارند، بسیار راحت‌تر از برداشتن یک چمدان سنگین با دست است. رفت و آمد آسان و احساس سبکی، لذت خرید بلیط هواپیما و مسافرت را برای هر کسی چند برابر می‌کند.

کوله بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

مجلات مسافرت

آشنایی با اماکن دیدنی، غذاها و تاریخ هر کشوری برای همه گردشگران جذاب است. سعی کنید از مقصد بلیط هواپیمای دوستان خود آشنا شوید، سپس مجلات مسافرت آن مقصد را تهیه کنید و به عنوان کادو تقدیم این عزیزان نمائید. مطالعه این مجلات در طول پرواز خارجی یا داخلی، بسیار سرگرم کننده می‌شود.

مجله بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

بطری‌های مختلف آب

گاهی پیش می‌آید که هنگام خرید بلیط هواپیما، مسافران به کارهای جزئی مثل داشتن بطری آب مناسب دقت نکرده و در نهایت دچار مشکل می‌شوند. لذا شما می‌توانید تهیه بطری آب مخصوص مسافرت را خودتان بر عهده بگیرید و آن را در قالب هدیه‌ای به این عزیزان تقدیم کنید. بهتر است این را هم بدانید که بطری‌های جمع شونده و نشکن کاربرد و دوام بسیار خوبی در سفر دارند.

بطری بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

چراغ سر

تدارک سفری اکتشافی و ماجراجویانه توسط دوستان و خرید بلیط هواپیما به شهری که دارای غارها و جنگل‌های فراوان است، این فرصت را به شما می‌دهد که برای آنها چراغ سر بخرید و حس هیجان‌انگیز این سفر را برایشان چند برابر کنید.

چراغ بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

لباس

بسته به آب و هوای مقصد بلیط هواپیمای دوستان شما، لباس‌های مختلفی می‌توان به آنها هدیه داد. مثلا اگر بلیط هواپیما به روسیه یا یک کشور سردسیر دیگر را در نظر دارند، برایشان لباسی گرم و یا اگر بلیط هواپیما به کشوری گرمسیری را انتخاب کرده‌اند، لباسی نازک و مناسب به آنها هدیه دهید. ضمنا در کنار لباس می‌توانید، ساعت مچی مناسب سفر، عینک آفتابی و کفش راحتی هم برایشان کادو کنید.

لباس بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

لوازم بهداشتی

حفظ سلامتی، مهم‌ترین اولویت در سفر است. اگر دوست‌تان همراه داشتن لوازم بهداشتی مناسب مقصد بلیط هواپیمای خود را از یاد برده، فرصت را غنیمت بشمارید و کرم ضد آفتاب، حوله سفر و یا سایر لوازم بهداشتی مناسب سفرشان را شما تهیه کنید. ضمن اینکه کیسه‌های خواب و بالشت‌های شخصی هم برای کمپ زدن دوستان‌تان در کوه و دشت و جنگل بسیار مفید و کارامد خواهند بود.

لوازم بهداشتی بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

ست چمدان

اگر مسافر شما همیشه درگیر انتخاب چمدان مناسب هر سفرش است، یک ست چندتایی چمدان بسیار به دردش خواهد خورد.

چمدان بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

بالشت سفری

بالشت سفری به شما کمک می‌کند بر روی صندلی هواپیما، قطار یا اتوبوس راحت‌تر بخوابید. با استفاده از این نوع بالشت سر شما ثابت می‌ماند، لرزش وسیله‌ی نقلیه خنثی شده و البته از درد گرفتن گردنتان جلوگیری می‌شود. برخی از مدل‌ها بادی هستند و برخی از آن‌ها با داشتن هواکش گردن شما را در وضعیت خنک‌تری نگه می‌دارند.

بالشت بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

هدفون حذف کننده‌ی صدای بیرونی

هر فردی پر سفری نیاز به یک هدفون با کیفیت دارد تا در طول پروازهای طولانی به وی کمک کند. هدفون‌هایی که صدای بیرون را حذف می‌کنند مانند هدفون بوز Bose، باعث می‌شوند دیگر صدای انجین هواپیما را نشنوید و در حال لذت بردن از نوای رویایی موتزارت، به خواب عمیقی فرو روید.

هدفن بی‌سیم Bose QuietComfort ۳۵ با داشتن این قابلیت قیمتی حدود ۱ میلیونی دارد. البته گزینه‌های ارزان‌تری نیز در بازار موجود هستند.
هدفون بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

چمدان هوشمند

چمدان Bluesmart One آینده‌ی این صنعت است. این چمدان ترازوی داخلی دارد که با آن اطمینان داشته باشید بار شما در حد مجاز است و همچنین قفل دیجیتالی دارد که با تلفن هوشمندتان کنترل می‌شود. حتی باتری داخلی چمدان باعث می‌شود در فرودگاه به دنبال پریز برق برای شارژ تلفن هوشمندتان نگردید. قیمت: حدود ۱ میلیون تومان
چمدان هوشمند بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

گیره‌ی وسایل سفر

با کمک گیره‌های Airhook، می‌توانید تبلت و البته لیوانتان را به صندلی جلویتان در هواپیما، اتوبوس یا قطار وصل کرده در از سرگرمی‌های خودتان لذت ببرید.
گیره بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

کرم محافظ صورت

یک کرم محافظ صورت یا یک شاداب کننده‌ی پوست می‌تواند به مسافر شما کمک کند پوستی زیبا داشته و خستگی سفر را از چهره‌ی خود پاک کند.

کرم بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

کیف فن‌آوری

در سفر نظم ابزار الکترونیکی اهمیت زیادی دارد پس با انتخاب کیف لپتاپ یا تبلت مناسب، همه‌ی وسایل هوشمند خود را سرجای خود نگه دارید.

فناوری بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

یک کتاب خوب

کتاب‌های سفر خوب می‌توانند هدیه‌ی مناسبی برای یک دوست همیشه در سفر باشند. خصوصا کتاب‌های اطلس سفر که درباره‌ی نقاط مختلف جهان اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهند.

کتاب بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

سشوار تاشو

همه‌ی ما دوست داریم موهایی زیبا و مرتب در مواجهه با همکاران بین‌المللی و مردم خوش‌تیپ طول سفر داشته باشیم! سعی کنید سشوار سفری خود را کوچک و سبک انتخاب کنید.

سشوار سفری بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

اتوی مسافرتی

اتوی مسافرتی به شما کمک می‌کند همیشه منظم و شیک باشید حتی پس از تجربه‌ی یک پرواز طولانی وسخت. این نوع اتو بخاطر ابعاد کوچکش خیلی راحت در کیف شما جای می‌گیرد و با داشتنش در تمام قراهای ملاقات شیک‌پوش و تاثیر‌گذار خواهید ماند.

%name بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

کیف دستی راحت و شیک

کیف‌های دستی سبک اما شیک مناسب سفر‌های روزانه‌ درون شهری یا سفرهای کوچک چند روزه هستند.

کیف بهترین هدیه به یک مسافر و جهانگرد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    از وسایلی که به احتمال نزدیک به یقین نیاز پیدا میکنید “کیسه خوابه”
    نبود این یک قلم رو توی لوازم سفرم رو من یک بار با تمام وجود حس کردم و دیگه خوابیدن روی سنگ و کلوخ رو فراموش نمیکنم

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • آرش واعظی

    یادتون باشه حتما در سفر محلفه با خودتون ببرید

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد